Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

ikke CE men H&S…

I see, snakker om hverandre, dvs jeg er litt fjern.
Da kanskje vi har mer i vente?

Det hadde passer veldig bra med noe sånt i dag hvis videoen skal rekke å spre seg på nett og skape gode forventinger til spillet.
I fjor kom The park diary fredag 9 okt. og 18 dager etter kom spill trailer samme dag som release dag tirsdag 27okt. Følger de oppskriften vil dairy komme i dag 7okt. Iom at det er 18 dager til release dato tirsdag 25okt. krysser fingra

1 Like

Det er vel ikke utenkelig at det kommer noe på the streaming ones i kveld? Neste gang er vel 21. Oktober?

1 Like

Da kjøper ASC litt igjen, er SP1M personene ferdig så kanskje vi kan få en fin avslutning. Kjøpe på fredag er det ikke det du sier @anon91440261?

Edit: antar "sperreposten på 1.40 forsvinner som dugg for solen så fort det rører seg litt nå, hvis så skjer :slight_smile:

4 Likes

Nå nærmer det seg noe ja : )

https://twitter.com/ConanExiles/status/784368482171297792

11 Likes

Samme melding ligger på facebook også, men da uten direkte kobling til CE, mer generelt

Her er meldingen på Facebook:

6 Likes

Mere Facebook:

6 Likes

Jeg er på fjellet og ser på hytter som skal selges i dag. Blir ingen handling på meg i dag. Men tror tidspunkt for å kjøpe nå er godt. Bagger er vel også ute nå. Han skal nok inn igjen…

4 Likes

Ser jeg på grafen nå så er det litt som å se på en skikkelig feit og usunn pizza som du vet du ikke burde spise, men som det likevel frister veldig å ta en bit av.

11 Likes

Kom igjen @holmes, ta en bit :wink:

1 Like

Bare å joine klubben!

Hvis Funcom ikke var notert, og de hadde spurt meg om jeg ville investere i selskapet og da betale 1.35 per aksje, så ville jeg neppe ha takket ja. Men siden det ser ut som kursen kan ta av og hoppe opp til 2 kroner så skal jeg kjøpe på spekulasjon?

5 Likes

Er jo igrunn bare en ting å si

Qui audet adipiscitur!

@Evilfreud, @holmes er vel den med den råeste traden i Funcom i “nyere” tid, han kjøpte vel for rundt kronen i januar og solgte nær 2,50 rett før emisjonen.

Det gjelder å ikke ta en Icarus i Funcom. :wink:

4 Likes

Conan Exiles: 17 Januar 2017
Hide and Shriek: 16 Oktober 2016

4 Likes

Hva vil det egentlig si? Er det kun for enkelte?[quote=“Larsen, post:4353, topic:838, full:true”]
Conan Exiles: 17 Januar 2017
Hide and Shriek: 16 Oktober 2016

[/quote]

Kjøpte du idag ?
Lirte litt på å ta mer, men avsto fra fristelsen.
Går Hugo videre til uka, øker eg gjerne litt mer i Funcom ( nei, selger ikke Hugo )

1 Like