ikke CE men H&S…
I see, snakker om hverandre, dvs jeg er litt fjern.
Da kanskje vi har mer i vente?
Det hadde passer veldig bra med noe sånt i dag hvis videoen skal rekke å spre seg på nett og skape gode forventinger til spillet.
I fjor kom The park diary fredag 9 okt. og 18 dager etter kom spill trailer samme dag som release dag tirsdag 27okt. Følger de oppskriften vil dairy komme i dag 7okt. Iom at det er 18 dager til release dato tirsdag 25okt. krysser fingra
Det er vel ikke utenkelig at det kommer noe på the streaming ones i kveld? Neste gang er vel 21. Oktober?
Da kjøper ASC litt igjen, er SP1M personene ferdig så kanskje vi kan få en fin avslutning. Kjøpe på fredag er det ikke det du sier @anon91440261?
Edit: antar "sperreposten på 1.40 forsvinner som dugg for solen så fort det rører seg litt nå, hvis så skjer
Samme melding ligger på facebook også, men da uten direkte kobling til CE, mer generelt
Her er meldingen på Facebook:
Mere Facebook:
Jeg er på fjellet og ser på hytter som skal selges i dag. Blir ingen handling på meg i dag. Men tror tidspunkt for å kjøpe nå er godt. Bagger er vel også ute nå. Han skal nok inn igjen…
Ser jeg på grafen nå så er det litt som å se på en skikkelig feit og usunn pizza som du vet du ikke burde spise, men som det likevel frister veldig å ta en bit av.
Bare å joine klubben!
Hvis Funcom ikke var notert, og de hadde spurt meg om jeg ville investere i selskapet og da betale 1.35 per aksje, så ville jeg neppe ha takket ja. Men siden det ser ut som kursen kan ta av og hoppe opp til 2 kroner så skal jeg kjøpe på spekulasjon?
Er jo igrunn bare en ting å si
Qui audet adipiscitur!
@Evilfreud, @holmes er vel den med den råeste traden i Funcom i “nyere” tid, han kjøpte vel for rundt kronen i januar og solgte nær 2,50 rett før emisjonen.
Det gjelder å ikke ta en Icarus i Funcom.
Hva vil det egentlig si? Er det kun for enkelte?[quote=“Larsen, post:4353, topic:838, full:true”]
Conan Exiles: 17 Januar 2017
Hide and Shriek: 16 Oktober 2016
[/quote]
Kjøpte du idag ?
Lirte litt på å ta mer, men avsto fra fristelsen.
Går Hugo videre til uka, øker eg gjerne litt mer i Funcom ( nei, selger ikke Hugo )