Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Klarte å motstå fristelsen og holder meg til planen :slight_smile:

5 Likes

Nå viser det seg at datoene satt på Keymailer bare er villedende og ikke en offisiell dato. Lurer da på hvor Keymailer har fått den datoen fra og hvorfor de tydeligvis har fått lov av Funcom å sette den(?)

Det er sikkert targetdato såfremt alt går etter planen. Spillbransjen er også kjent for utsettelser, feks The Park ble jo utsatt noe. De har hele veien kommunisert lansering i januar - dette bekreftes jo her.

1 Like

Det er vel første gang Carolina avd i funco. Lanserer et spill åleine. ? Tror vi vil se en stor forskjell der.

1 Like

Enda en helg er over, klar for ny børsuke :slight_smile:

I morgen er det 15 dager til Funcom lanserer H&S. Vi kan vel derfor trolig forvente ytterligere markedsføring i løpet av kommende uke. Blir spennende å se hvordan markedet tar imot dette, og hvordan det vil påvirke kursen. Vi kan vel fort falle ned mot 1,30 igjen før vi får kursdrivende nyheter.

Hvor mye trenger vi for å ta oss over 1,40ish? Det er vel spørsmålet. Kanskje med mye cash sprenger det nivået, ser Bagger har vært aktiv på HO i helga…

1 Like

Forskjell i forhold til hva ? Det er jo de som har stått for innhold til tsw/aoc…

Implementere mange språk vs The Park :wink:

Jeg mener at Carolina avd. Har fått mer frie tøyler og utvikler et spill aleine fra starten av, contra å lage innhold av eksiterende spill . Vil gjøre en forskjell en om spillet hadde vært utviklet i Oslo. Om det blir til det bedre eller dårligere, vil jo tiden vise. Men jeg har forhåpninger at de vil klare å treffe markedet bedre. siden de kanskje da vil ha en mer amerikansk/moderne kultur.

melding:

I, Fredrik Malmberg, member of the Supervisory Board
of Funcom NV, would like to register that the company
has granted me an option to acquire up to 100,000
shares in the company. This was granted on October
6th, 2016, and is my only holding in the company.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=410893

4 Likes

For meg ser det faktisk ut til at han har skrevet den børsmeldingen selv? Skriver jo “the company has granted me…

Han skriver I, Fredrik … så ja

Kanskje det hjelper litt på kursen dag :slight_smile:

Hva med pris på opsjoner ?

1 Like

Snitt av 5 dager før og etter mener jeg[quote=“Kronn, post:4368, topic:838, full:true”]
Hva med pris på opsjoner ?
[/quote]

Vi får garantert en oppfølgingsmelding på denne, her har det jo helt klart gått kluss i rutinene hos Funcom.

3 Likes

Noen som kjenner mer til denne og status nå +

Han virker litt stolt? :slight_smile:

2 Likes

Er det noen som vet hvilken dato rettssaken starter opp denne måneden?

Jeg har prøvd å finne det ut på med å søke på tingrettssaker i Oslo, men finner det ikke.

Jeg tror fremdeles det kan bli en kursreaksjon her i alle fall i starten av rettssaken når finans-pressen kanskje kommer med en dritt-pakke.

I morgen har det vel gått 5 børsdager siden opsjonene til styret ble delt ut. Tipper vi da kan forvente oss kursdrivende nyheter…

2 Likes

Kan ikkje noen lage en tråd på rettsaken/rettsakene? Eg veit ikkje kordan eg gjør det :blush:

Den kunne vært innterresant å få samlet noen diskusjoner om.

2 Likes