“sperrepostene” er borte og det ligger “lite” fo umiddelbart salg, iallefall synlig. En liten nyhet nå og vi lukter fort på 1.40 igjen. Tror mitt mål om 1.53 til Halloween er innafor
Om det ble noe tvil, eg ønsker self høyest mulig kurs i Funcom
Holmes er right on spot her med kommentaren sin;
Jeg tror dette vil være aktuelt først etter Early Access lansering av CE og hvis spillet ikke blir en stor umiddelbar suksess. En av grunnene til at jeg holder meg unna.
Men jeg vil gjerne endre det til;
Det er garantert at dersom Early Access ikke viser tegn til suksess, så må ledelsen i Funcom forsøke å sikre videre drift, da må de hente penger og det vil de gjøre før floppen av CE er et faktum! dvs de vil kjøre en emisjon midt i/sent i EA dersom tallene er dårlige.
Tydelig at de prøver å lage spillet sexy… I like it
Gi Trump en prøve-konto. Her kan han utfolde seg i sikre omgivelser langt fra medias nådeløse søkelys.
Blir pussy-grab eget angrep?
Hahaha skulle vært det i nye H&S spillet, Hehehe
Håper de fikser det slik at female chars ikke svever slik de gjør på det bildet
Det er tatt ut av selve render engine antageligvis, brukes til modellering, ikke til selve spillet.
Nå har jeg skikkelig troen og gleder meg veldig til tiden fremover.
ARC og MSI handler litt i dag. PAS kjøper også
% triller inn
1,37
opp 4.33 % i dag for meg
Ser ikke helt poenget med sånn øretrading. Du kom så vidt inn, hva om den snudde på 1.32?
Da hadde han ikke kommet inn
Sett at han selger seg ut nå, så har han jo faktisk 6 høvdinger etter ett par timer, trenger ikke mange handlene i mnd for å forsvare det…
Edit: Om han trader med en pott på 100k vell å merke, hehe
Lov å spørre hvor mye du går inn/ut med på disse du nevner?
Tenker egentlig at du bruker rundt om 50k?
6 tusen, men med risiko for å gå glipp av gevinst på flere hundre tusen
Rart at ikke du er inne enda da, siden du er så positiv
Men han følger jo bare sine egne regler, slik du gjør om jeg har forstått deg rett
Det er vell de som ender opp best målt over tid!
Jeg bare prøver å forstå metoden.
Bare ett øre fra å gå glipp av kjøp.
@holmes men @Irathi har jo ikke vært superpositiv i postene sine? Han virker da fornøyd med å få ut noen prosenter?
For en villt bra grafikk!! Om animasjonene ikke er dårlige, så lover dette bra?