Jeg også gleder meg vilt mye. De bildene jeg har sett de siste dagene har vært så bra…
Ny Facebook melding fra Funcom:
Det er bra
Er releasedato på Hide & Shriek offentliggjort?
Wordfeud skaperen gjør fortsatt gode penger på Wordfeud appen: http://www.dn.no/nyheter/2016/10/13/2020/wordfeud-grunder-femdoblet-formuen
Kan Funcom få til noe tilsvarende med H&S?
Blir det portering av spillet til konsoll og tablet hvis det blir litt omsetning på spillet?
Ifølge Steam kommer spillet i løpet av Oktober: http://store.steampowered.com/app/480430/
Joel Bylos sier i intervju nylig at H&S skal markedsføres i de kommende ukene. Regner med at eksakt dato kommer da…
Det kommer noe snacks i morgen, kjenner det på formen. Tatt helg!
Denne artikkelen er en grei oppsummering fra forrige stream, og bekrefter at det er tie-ins til TSW i Hide and Shriek, at det kommer store “investigation”-oppdrag i TSW, og at de visstnok skal begynne å selge TSW-merchandise.
Although The Secret World fans were hoping for even more details about the upcoming Halloween event, Game Directer Romain Amiel did offer up one very welcome bit of news; that the reward item that TSW players will get for purchasing Hide and Shriek will definitely be a cosmetic item. Amiel noted that the team learned its lesson from the Woodcutters best-in-slot necklace from last year’s The Park. Additionally, he revealed that the tie in will go both ways: TSW players will have something to help them when playine Hide and Shriek.
As for the 2016 Samhain event, Amiel said that it will have big monsters, brand-new rewards just for the holiday, and it will be investigation based. “Big investigations,” he said. “Think community-wide.” It will be “Easter eggs within Easter eggs within Easter eggs,” with many things to figure out and many paths to follow.
In other teasing, Community Manager Andy Benditt also showed off a small Draug Lord statue and told the audience that TSW had merchandise incoming that players could collect. He also revealed that the official site is price-matching Bundle Star’s sale price of 66% off for The Secret World right now. Unlike Steam or any other site, however, Funcom offers the complete edition, which contains the entire game and all issues. That means you get all the way through Issue #15 for just $23.79, just in time for the Halloween event! Additionally, the games purchased from the official site are not region locked like those on Steam.
Hide and Shriek kan bli megahit. Skulle ønske bare at denne kom på mobile devices og.
Hvorfor kan Hide and Shriek bli megahit? Spillet virker jo helt latterlig spør du meg.
Det som teller noe for Funcom og som de bør fokusere på er Conan Exiles.
Fordi det tar liten plass på pc, det er lett, moro og har noen morsomme effekter. God musikk og spillet vil ikke ta deg så mye av din tid . Spillet vil heller ikke koste all verden. Så avhenger det av selvfølgelig hvor bra det blir da. Du nevner latterlig, vel det er jo både candy crush og Angry birds også i mine øyne.
Hvis det er godt gjennomført kan det lett bli en hit, spesielt med tanke på alle maskene man kan bruke i spillet. Kjendiser som Hillary og Trump vil fenge bra på Youtube og Twitch. Ser for meg mye latter og moro der. Men vi har sett for lite fra spillet til å kunne konkludere med noe.
Spillet går blant annet ut på å gjemme seg og sette ut feller. Litt det samme som i Spy vs. Spy, hvor de gjemmer seg, setter ut feller, og eventuelt plutselig møtes og må slåss mot hverandre. Høres banalt ut, men er et av de spillene jeg husker best fra min barndom.
Er releasedato på Hide & Shriek offentliggjort?
Ja, 25.10.16
Bra du følger med!
H&S var jo ett side prosjekt for en av avdelingene til Funcom (usa?) hvor de skulle lære seg mer av UE4, slik at de kan utvikle og skape bedre modeller til andre spill, bla. CE.
Tror det blir en fin start på helgen idag
Håper det. Begynner å bli lei av å være stuck på 1.33-1.36
Klatret fint opp til 1,37 før noen skulle dumpe litt. Er “nyhetene” neste uke allerede priset inn? Jeg tror selv dette er siste dag med kjøpsmulighet under 1,40.
Mye mulig den kommer litt utpå dagen. Vi får vente og se.
Vi får se om du får rett, personlig er jeg full-lastet nå, men mulig det blir en nedgang når rettssaken begynner, særlig hvis finans-pressen lager en dritt-pakke. Våger ikke å gamble på noen midlertidlig nedtur og jeg benyttet gårdagen til å snitte opp litt.