Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Tilbake på 1.37, får vi test av 1.40 nå? Jeg mener vi skal det ila. dagen. Nervøs spenning i markedet merkes… :smile:

1 Like

Gøy å se at noen mista sperreposten sin, håper ikke det var planlagt ( at den skulle ryke) :stuck_out_tongue:

3 Likes

Håper det var Gordon !

Eksplosiv nå! Dette kan bli interessant

:slight_smile:

Hvorfor går det så tregt her, holder Jebsen på med nedsalget enda?

Han er i styret, så da måtte han børsmelde :wink:

Alt for mange som fortsatt synes det er greit å selge for 1,34-1,36. Kursen blir liksom stående der og stange. Vi mangler vel også de store investorene som vil gå inn med en mill eller to. Tror fortsatt denne vil bevege seg mellom 1,31 og 1,38 et eller annet sted frem til vi får skikkelige kursdrivende nyheter. Og jeg HÅPER, men tror egentlig ikke, at H&S kommer til å skape noe særlig hype… Men den som lever får se, 1,50-1,60 hadde vært deilig snart!

Storebrand har økt med over 1m aksjer siden .6 oktober… :slight_smile:

3 Likes

SKBN handler mye på 1,36 ser jeg… Tydelig noen som vil inn i aksjen, og/eller ønsker å drive kursen høyere før helga. Får håpe de ikke begynner å storselge igjen på 1,42

Ligner ikke PAS å hamstre før helgen da? Hmm, ugler på taket

Fordi du ikke liker han, eller fordi du da vet at han evt må kjøpe tilbake og da presse prisen opp ?

1 Like

exactemento

4 Likes

Hvor finner du den datoen i infoen som har kommet ut?

Det er ikke offisielt, men det dukket opp i Google søket for steam siden i begynnelsen. Det eneste som er offisielt er jo oktober før Halloween…

Noe Funcom snacks før helgen tro?

Magefølelsen min sier at de kommer med noe snacks etter børsen er stengt idag :wink:

2 Likes

Merker jeg satt og hadde så lyst til at Funcom skulle ende i positiv prosent i dag, også endte den i sørgelige 0,00 :stuck_out_tongue: haha! Til neste uke kanskje! :smiley: Veldig spent på hvordan markedet reagerer de neste ukene

1 Like

Hadde vært fint om Storebrand økte mer, både for kursen og litt mer trygghet med stor, institusjonell eier. Som forhåpentligvis ikke dumper alt før EA.
Usikker på min fremtid i Funcom, hadde vært moro å sitte lenge, til etter lansering på konsoll.
Selger CE bra for PC tror jeg det kan bli stort på konsoll. Men jeg føler meg ikke sikker, hovedsaglig pga min eksponering i Funcom, så mulig jeg skal gevinstsikre/selge ned litt etterhvert.

1 Like

De har endret Release dato på Keymailer:

2 Likes

Tipper de oppdaga det via forumet her at vi viste, så da korrigerte dem ;D