Vil tro Funcom aksjen nok en gang beviser st den ikke er som andre aksjer Da sikkert mange av aksjonærer ikke sitter og analyserer oljepris og verdens økonomi til det fulle!
Selv om mange her inne gjør det
Er veldig spent på å se resultater på aksjonæroversikt, og om det er nettosalg/ kjøp som utmerker seg
Ser Legend of Conan kanskje kommer i November i følge movieweb. Aner ikke hvor mye det er til å stole på, men interessant uansett : )
http://movieweb.com/movie/the-legend-of-conan/
Tror du må legge på ett år eller to, da siste nytt er at “Hva Arnold ønsker skal skje i Conan”
“Annonsert” status på IMDB.
Mulig det ja. Bare Arnold som vet…
Rollespillet (penn& papir) kommer i hvertfall i sommer. Det er ikke noen endring der så vidt jeg vet.
Ganske mange bøker de skal lage så dette blir ganske omfattende:
En godbit:
Conan Exiles Sourcebook - 2017 Release
This tie-in sourcebook adapts areas and gameplay from Funcom’s new Conan Exiles online massively multiplayer online game to Modiphius’ 2d20 system. In the online game and the sourcebook, the heroes face a challenge unlike anything they’ve encountered before: survival in an isolated land, attempting to build a community that might persevere against the depredations of neighboring kingdoms. Thrust into the Exiled Lands — a desolate region shrouded in mystery — the heroes must ready themselves and their fledgling community against repeated invasions. To survive, they must manage a tiny population, forge alliances, build defenses, improve weapons, train their forces, and adventure forth into the untamed wilderness of the Exiled Lands surrounding them. Will those they meet turn into allies, or enemies?
Developed in partnership with the Conan Exiles team and Free League Publishing (the designers of Mutant: Year Zero), this sourcebook adapts the critically-acclaimed community-development system from Mutant: Year Zero for the Hyborian Age.
Ser ut som om PAS leker seg litt i dag.
PAS PÅ, her manipuleres det
Det er et hyggelig tegn at PAS er med igjen for fullt. De er tross alt de dyktigste til å trade funcom som jeg vet om. At de igjen finner aksjen interessant er bra. Bare ikke bli løpende for mye etter da, som jeg har gjort en del ganger tidligere…
Ordrer er lagt inn nedover
PAS pumper oppover
Ja, men er det en reell ordre, eller pump and dump? De solgte jo like mye som de kjøpte for i dag tidlig.
Blir spennende neste uke tror jeg. Sikkert en del som skal inn før 30. juni så sikkert en del som da tar plass etterhvert.
Tror jeg også, Funcom selges med rabatt nå
Har den vert over 1,24 ? Er ikke på rt
Nei, rt 1,23
Var på 1.24 ja, men rt 1.23
Nå er Rt 1.21
Det var høyt det
Frykten begynner å taket nå…
Markedets frykt for hvilke utslag emisjonsaksjene ville få, og deres frykt for hva som ville skje om noen realiserte allerede nå.
Det har vi jo med ca. 50 mill aksjer omsatt denne uken (uhyre høyt til Funcom å være) sett at har skjedd uten den helt store kursbremsen, og da skal vi oppover slik jeg ser det.