Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Slutter vi over 1,20 i dag på godt volum så burde det jo se bra ut for neste uke og nærmere 30 juni!

Kjøpte 32k på 1.21, blir litt mindre på nett idag/neste uke, så orker ikke stresse med ørene har jeg bestemt meg for…Snittet gikk fra 1.71- 1.6, så er nøgd! God helg👍

2 Likes

Jeg tror det kommer en lokal topp rundt den 30 juni på ±1.8 hvis vi er heldige. For @Morti blir det en ny kjøpsmulighet etter dette med kurs ned mot en krone igjen, hvis det da ikke kommer nyheter…

4 Likes

Høres ut som en fantastisk trade :slight_smile:

Eg synst dere er kjipe som holder kursen så høy, er det ikke bare å komme med en sell off så vi gjør oss ferdig med dette nå da ?

3 Likes

Yes det er muligheter for de med “baller av stål”, eller hva sier du @Kronn?

2 Likes

På 1.8 er det bra at jeg tenker i % og ikke i kr og øre. Er skummelt optimistisk på funcom sine vegne for tida.

1 Like

Verden er full av muligheter, er nerven ett problem så finnes piller mot denslags.

Skal foresten ut med Funcom aksjene mine idag som eg tok på 1,20 igår, hadde håpet å få noen ører mer for dei :triumph:

1 Like

@Kronn du er til og med kortsiktig til Daytrader å være… Tjener du nok til en kasse pils på denne traden?

1 Like

Klarer kassen, uten noe oppi :slight_smile:

Neida, sitter med dei men får eg 1,30 så går dei, da blir det noen kasser :slight_smile:

2 Likes

Mye bedre med en seilbåt fullasta med øl :wink:

3 Likes

Bedre med en 100ft yacht fullastet med champagne :slight_smile:

4 Likes

Ikke mindre en 1million på kjøp 1,19 :confused:

1 Like

Så spørs det bare om ikke emisjonsdeltakerne ikke snart er ferdige for nå. Så får vi et virkelig løft i kursen…

Sist PAS kjøpte så mye netto så kom vel video rett etter? Hvis de beholder da?
Tok 20k til på 1.21

1 Like

PAS har alene omtrent dobblet kursen før. Det gjorde de når Aas solgte og kursen var krakket ned på ca 4. Så kjørte de den opp til 8 og meldingen om TSW fail kom. Da var de selvfølgelig ute…

2 Likes

ASC kjøper litt også, en emisjonsdeltager som angrer :wink:
Nå er det rally på trappene, dette er da så moro. 25% på noen dager :wink:

4 Likes

er jo nesten bare DNM som har tømt seg og de har fått 20% opp fra de kjøpe på 1.080-1.130 ca i går og dagen før.

(eller var det non…)

Hvorfor tar ikke emigjengen salg på 1.19, over en mill aksjer. Det er jo over 100% fortjeneste?

Jeg var altfor sikker på at TSW gjorde det greit nok, men når kursen gikk under 6kr første gangen, så hadde jeg vel egentlig innsett at nei, dette hadde gått dritt. At de dro opp kursen til ca 9kr gjorde at jeg solgte meg bra ned. Jeg beholdt en siste liten rest til over meldingen og hadde da regnet på hva jeg måtte få for at aksjene skulle være verdt noe særlig, så salgstallget og fikk lirket ut resten på 4kr (intradag topp 4,36, slutt 3,75 i løpet av ca en måned var aksjen nede på 2kr blank).

For meg ser det som skjer nå ut som mye av det samme. Storefisk leker seg blant småfisken og tjener penger, mens småfisken blir sittende igjen med aksjer verdt mye mindre enn de ga for dem.

@Alex de dro vel kursen opp fra ca 5,80, ikke 4kr.

1 Like