Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Ikke jug… den er nå på 326 plass…

1 Like

Reunion party

4 Likes

Lyver ikke, var nok jeg som så feil… lenger ned nå ser jeg. Men det er tidlig på morgen i statene.

Det blir spennende, men langt i fra avgjørende for kursen å se hvordan salgstallene utvikler seg!

Men det å prøve å få oppmerksomhet og YouTube streaming hits til å ikke skulle være meget positivt blir bare for dumt…

Godt du har fasiten. Skal screenshotte “det skjer ikke”

1 Like

Gjesp Onns-bare gjeeeesp…

3 Likes

Men tror du ikke at det er priset såpass billig at mange kjøper det og legger det på listen over uspilte spill ? :wink:

1 Like

Det kan være TSW spillere kjøper det for å få items

Spiller du det en gang med noen du kjenner så forsvarer det vel prisen ?

1 Like

Ikke uenig men den motivasjonen var mye større med The Park hvor de tingene man fikk var mye bedre enn de som var i spillet. Selv i dag er dps talismanen en av de bedre eller den beste i spillet.

Hvilket spill med samme konsept som H&S tenker du på sånn spesifikt?

1 Like

Ja optimalt skulle nok H&S hadde noen dager til før det salget begynner. Du har vel The Park på listen din over gode skrekktitler ? :stuck_out_tongue:

Jeg tror at å lansere et minigame før en stor lansering er meget lurt. Bare se på siste Hitman. Hadde det ikke vært for minigame så hadde ikke jeg kjøpt. De burde faktisk lansere et minigame fra CE asap. F.eks en cave eller noe. Da får de tatt tempen på markedet og folk får opp øya for produkt og firma. Samt at de kan endre på ting om det synes.

Så da sier du at det ikke er noen spill lik H&S da ? Jeg trodde den eneste konkurenten var Dead by Daylight. Men siden den har fått så mye kritikk så er det vel en sjanse for at man kan få noen hundre tusen salg? Lite konkuranse kan bety store salg?

1 Like