Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Bra du er tilbake, så jeg får gjort noe mer fornuftig enn å henge her på forumet. Det må være godt å få ut all gallen du har spart opp lenge nå.

3 Likes

Stjernegris = Gordon = bannet

12 Likes

Det kan være enklere å hooke opp med 1 kompis enn å samle 5 kompiser, jeg finner større glede å spille med de som jeg kjenner. “Comradeship” er viktig.

2 Likes

Det finnes mange skrekktitler der ute, men hvor mange er nye? Det er de nye skrekk-spillene som vil fange streamernes interesse rundt Halloween og der passer h&S ganske godt inn. Ikke fryktelig skummelt, men noen jump scares blir det nok.

1 Like

Han har 1 mill abo.

1 Like

TSW spillerne har også forhold til H&S som andre ikke har, sikkert 1 par 3 som fremdeles spillet TSW, får noe gratis her. Om det blir mye penger er en annen sak

1 Like

Det er Steam TSW spillere :wink:

Når ble TSW lansert og var Steam eneste “butikk”.

Vi er inne på Top 100 :smile:

6 Likes

Hvis 90 personer kjøper en cola på butikk 1 og 10 på en ny butikk 2 - hvor så butikk 1 blir nedlagt, så kan det fort hende at de første 90 plutselig får lyst på å prøve cola v2.0 når den kommer i den nye butikk 2.

Det ville i dette tilfellet vært interessant å sett hvor mange spillere TSW har unikt fra lansering til i dag. Samme med CE, som hadde over 2.5 millioner unike spillere. Hvorvidt de prøver Conan spill nr 2 utgitt av Funcom i den kommende CE er umulig å spå, men historisk selger nr 2 og 3 også bra da de samme spillerne ofte likte konseptet / stemningen osv fra starten av. Jeg mener at det er store muligheter for en boost i salget på bakgrunn av en eksisterende base spillere fra TSW, likeledes for kommende CE.

Nice! Omsetter greit da iom at det er så billig!

:slight_smile:

3 Likes

90ende vel - de kvikner til i junaiten utover nå…

Plass 285 nå - ser du på global top seller?

5 Likes

Stemmer det Holmes.
Hvis man bare søker Steam Top Sellers, er det Europa?

Da får du Norge

1 Like

ok. Topp 100 global kommer vel litt senere da :wink:

1 Like