Bra du er tilbake, så jeg får gjort noe mer fornuftig enn å henge her på forumet. Det må være godt å få ut all gallen du har spart opp lenge nå.
Stjernegris = Gordon = bannet
Det kan være enklere å hooke opp med 1 kompis enn å samle 5 kompiser, jeg finner større glede å spille med de som jeg kjenner. “Comradeship” er viktig.
Det finnes mange skrekktitler der ute, men hvor mange er nye? Det er de nye skrekk-spillene som vil fange streamernes interesse rundt Halloween og der passer h&S ganske godt inn. Ikke fryktelig skummelt, men noen jump scares blir det nok.
Han har 1 mill abo.
TSW spillerne har også forhold til H&S som andre ikke har, sikkert 1 par 3 som fremdeles spillet TSW, får noe gratis her. Om det blir mye penger er en annen sak
Det er Steam TSW spillere
Når ble TSW lansert og var Steam eneste “butikk”.
Vi er inne på Top 100
Hvis 90 personer kjøper en cola på butikk 1 og 10 på en ny butikk 2 - hvor så butikk 1 blir nedlagt, så kan det fort hende at de første 90 plutselig får lyst på å prøve cola v2.0 når den kommer i den nye butikk 2.
Det ville i dette tilfellet vært interessant å sett hvor mange spillere TSW har unikt fra lansering til i dag. Samme med CE, som hadde over 2.5 millioner unike spillere. Hvorvidt de prøver Conan spill nr 2 utgitt av Funcom i den kommende CE er umulig å spå, men historisk selger nr 2 og 3 også bra da de samme spillerne ofte likte konseptet / stemningen osv fra starten av. Jeg mener at det er store muligheter for en boost i salget på bakgrunn av en eksisterende base spillere fra TSW, likeledes for kommende CE.
Nice! Omsetter greit da iom at det er så billig!
90ende vel - de kvikner til i junaiten utover nå…
Plass 285 nå - ser du på global top seller?
Stemmer det Holmes.
Hvis man bare søker Steam Top Sellers, er det Europa?
Da får du Norge
ok. Topp 100 global kommer vel litt senere da