Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

…and this… over 500 000 views

1 Like

den mest sette “the park” videoen er traileren, som ble sett 350 k ganger i loepet av ett aar. 500k paa et lite dogn er ganske ok.

3 Likes

På den videoen med H20Delirious så ser faktisk H&S ut som et morsomt spill :wink:

Denne har 3 millioner views

5 Likes

ok fant ikke den!

Hadde vært veldig gøy om han hadde spilt H&S,…“Markiplier”

213, ikke godkjent enda

Med tanke på at det ikke er salg så må de mye lengre opp før det skal merkes.

1 Like

Tipper spillet kommer til å bli featured på forsiden til Steam, noe som trakk opp salget på The Park ganske kraftig. Muligens skjer det ikke før Halloween.

1 Like

Det er et par ting som er positive med det som skjer rundt H&S.

Streamers som spiller det får god tilbakemelding og mange views, - Dette gjør at andre streamers plukker opp spillet.

Salget beveger seg positivt. Forskjellen på 400 plass og 200 plass på steam global er ikke massiv, men det betyr at noe skjer.

Dette er også ilddåpen til funcom 2.0 sin strategi hvor markedspengene brukes smartere enn på for eks AoC hvor man pøste ut et lite ulandsbudsjett. Funcom selv har sagt at de håper å gå litt i pluss på H&S og jeg tror de klarer det ganske fint. Håper at dersom spillet selger bra at de legger litt mer tid i det, et kart og to til, gjerne flere masker og andre ting som viser fans at funcom er en bra utvikler og utgiver.

Det siste er jo at kursen stiger, omsetningen stiger og det blir mer liv i aksjen, akkuratt hva vi trenger mens CE toget står klart på stasjonen.

5 Likes

Fordi de betaler steam :wink:

Som alle gjør.

Halloween + skrekk + Valve liker Funcom:)

Du mener at det finnes ting som ikke er til salgs i en kapitalistisk verden?

Og ja jeg er sikker, kan se om jeg finner priser til deg også. Så et spill som vaket på 300-400 plass etter å ha ligget på featured et par timer. Tviler på det var steam som syntes det var et bra spill for å si det sånn.

1 Like
3 Likes

183 På top sellers global nå! :slight_smile:

5 Likes

Hide and Shriek Multiplayer HYPE?

Jeg har en følelse av at Funcom vil lansere en multiplayer for dette spillet om det viser seg å bli veldig populært. Altså brett hvor man kan være flere enn 2 spillere samtidig. Det ville vel vært noe :slight_smile:

1 Like

Global leaderboards fra i morgen. Det vil hjelpe på det også :slight_smile:

1 Like