Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Infoen er ikke topphemmelig, men avtalen mellom steam og de ulike utviklerene er . Tror du at steam behandler indie utviklere likt som større utviklere?

Når man signerer en NDA er det faktisk mange som ikke deler den fritt på nett. Så får du heller kjøpe hva du vil :=)

1 Like

Steam har siste ordet, MEN utvikler teamet kan ha sinnsykt mye å si på om det blir en promotion eller ei på framsiden.

Steam er som alle andre opptatt av sidevisninger/salg etc, de fronter lett det som trender mest i sosiale medier. Så om utviklere gjør en god jobb og skaper trykk rundt lanseringen, så ja, da kan man lett få gratis drahjelp fra steam.

Dette kan ikke kjøpes… Har lest det flere ganger, er på mobil nå og har ikke kilder. Kan sikkert hoste opp i morgen for de ekstra interesserte

1 Like

Hehe, du har virkelig mindre peiling enn du later som :wink:

Valve har mulighet å ta i pose å sekk, hvorfor tror du EA og Ubi lager sine egne løsninger?

Må vel holde seg blandt topp 20 ett par uker, om det skal blir noe bra ut av det.
Som sagt tidligere idag, bra med optimisme, men ikke misst bakkekontakten :policeman:

1 Like

Korrekt, det finnes muligheter og det er ikke noe jeg kan dele med deg på nett. Kan dele det offline som nevnt et par poster over.

Det sier vel akkuratt nok om deg, bare tull. Ingen substans og bare støy. Ferdig diskutert.

3 Likes

Du får lese det jeg allerede har skrevet , det er tydelig at du ikke forstår ting så lett. Curator biten kommer et godt stykke ned på siden, og det vet du også. så det blir et dårlig forsøk på et eller annet søkt. Ingneting er desverre anonymt med info som peker rett til en utgiver. Nå er jo du ikke så opptatt av personvern og sånt siden du er aktiv discord bruker. Men jeg er det, og det er også de folkene jeg prater med i ulike sammenhenger. Du har somsagt stående tilbud å se infoen offline. Men online kan jeg desverre ikke dele den som nevnt for 3dje gang.

Også rundt en million abo.

2 Likes

Noen som vet om The Park ble streamet ut før Launch ?

Som jeg kan se så ble det ikke det. Og spillet sank etter lansering når folk begynte å streame The Park. Så her ser dere en ny trend, der jo mer spillet får av oppmerksomhet jo mer selger det. Det tyder på at spillet fenger og er underholdende. Tror vi vil bare se økning fremover.

H%S kommer til banke The Park langt ned i støvlene… og forhåpentligvis DbD Aswell

2 Likes

#136 nå kl 0300

6 Likes

150 plass globalt. Er jo absolutt godkjent i min bok?

http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=6

150 nå er veldig godkjent, den var på 136 i natt.

Igår på denne tiden hadde den falt tilbake til 360 plass etter å ha toppet 212.

Så det går rett vei :wink:

Godt vi har beredskap om natten også ! (Jan - som sikkert sover nå :slight_smile:

7 Likes

Er det top 100 som er målet? Hører The Park hadde 13 plass som beste plassering?

1 Like