Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Den bør ligge på Top 50 flere dager i strekk, med dupp ned mot top 20. Foreløpig er det jo bare spennende å se at Streamer taktikken fungerer.

Globale leaderboards og reviews tror jeg også kan ha mye å si. Uansett fornøyd så langt.

1 Like

Må være flere dager blandt topp 20.
Synst å hugse at TP lå en stund å vaket rundt 40-50 en stund, menst det drog tsw oppover så det låg rundt plass nr 100, eller vertfall der om kring.
Stemmer ikke det, eller hugser eg feil ?
TP var inne blandt topp tyve en kort tid
I ettertid har det vist seg ar det ikke blei dei store inntektene.
Kjekt med optimisme, men det er 2017 som bør være fokuset

3 Likes

Optimismen går på funcom sin strategi, HS er en fin test på å se om den fungerer.

2 Likes

Men det er eg helt enig i, altså strategien

1 Like

Og stigende trend på steam salgslisten viser at det funker, men den BØR ligge på top 50 eller bedre flere døgn i strekk før det monner.

Jeg lurer litt på hvordan den lista skalerer:Den er omsetningsbasert,men er det like bra med 1 uke som nummer 50 (og så helt ut) og 2 uker som nummer 100 (og så helt ut) f.eks.?

Skalerer veldig rart, + at den er ekstremt sesongavhengig, 5 plass i lavsesongen kan være dårligere enn 50 plass i høysesongen.

4 Likes

Noen som vet når Q3 kommer?

18.11 Q3 presentasjon

Riktig, de har endret dato, jeg så meldingen de sendte ut 22.8.16

Har lest det et annet sted her tror jfg, men når blir det åpnet for salg av HS i dag?

Eg vil bare holla et takk for et kjempeflott forum med mange dyktige investorer som deler så gledelig med stor underholdningsverdi og kunnskap :smiley: og gratulerer med utgivelsen :slight_smile:

Ps: er heilt fersk i gamet og h&s er min første. Så spennende

11 Likes

HAr ligget for salg i et par dager, idag kan det lastes ned.

Velkommen skal du være :slight_smile: Husk å ikke satse mer på aksjer enn du er villig til å tape :wink:

9 Likes

Takk, det føles sånn :slight_smile:

Eg er og ny. Vil og berre rosa vilje til å dela informasjon i forumet.

12 Likes

Velkommen @Smitte! :slight_smile:

2 Likes

Burnside; Jepp, nattevakt… så kan sjekke nattens tall vettu:))

3 Likes

H&S på 119 Global nå…

3 Likes