Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg også. Da har du rt og kan se på auksjonen samt rt 5 nivå nedover.

Slutt 1.27 piratos lurte med seg alt der i slutten så kjipingene som meg ikke fikk noe i slutten der nå. Søren. Jaja er nå med med 50k til 1.22 nå :wink:

4 Likes

Den var oppe i 1.32 et lite sekund. Hva skjedde med rally på slutten? Uansett, håper mange er lastet for nå kan vi ta en god helg :slight_smile:

UBS snek med seg 7k… PAS tok 250k til 1.27… Hm :slight_smile:
3M i netto på PAS… :smirk:

Er vell litt heftig at de har volum på så godt som 7.5m av totalt 9.8M?

EDIT:
Tror vi får se noe snart…
Conan Exiles - Steam Charts
12 stykk på Conan Exiles, offisielt ny peak x3!

WOHO :fearful:

3 Likes

Det er helt sykt det som skjer i aksjen nå, eg er glad eg kjøpte igjen igår på 1,20 men skulle ønske eg hadde kjøpt mer.
Nå ble det kjøpt på 1,25 og nå må eg ikke få lov til å selge, da blir det dyrt for Kronn.Eg ser at Funcom ikke er som andre aksjer.
For hvert kjøp eg gjør, så tenker eg at nå må det finnes en større idiot til å ta imot, men hitil er det jo bare selgere som fremstår som idioter.

So, who is the biggest fool ?

1 Like

Ingen salg fra neo. Det også var litt kjekt å se.

4 Likes

Tsw stikker seg frem :

4 Likes

Dagen i dag et et eksempel på hvis du egentlig er positiv til et case, men vil ha den litt billigere før du slår til, så risikerer du at den stikker og at du ikke kommer deg inn. Da mener jeg det er bedre ofte å kjøpe litt med en gang (kanskje halvparten eller mindre) i tilfelle aksjen skulle stikke. Da er man litt med. Den følelsen at man ikke slo til når man hadde sjangsen er fæl.

Er man ikke positiv til caset stiller ting seg selvfølgelig annerledes.

4 Likes

Jeg solgte litt i går på 1,17, heldig med den…
Men sitter med ca 60% av målet mitt.

Gjorde denne tabben sist kursen lå rundt 1 kr for noen uker siden. Not this time, kjøpte meg inn på 1.05

1 Like

greit og titte innom på en fredag kl 18:40 og se dagens handel på funcom :slight_smile: tro om de hadde sluppet noe morro i helgen da så vi kunne hatt litt mer rakett fuel klar til mandag :wink:

Du får følge med på streamen i kveld kl. 21. De har jo lovet å tease noe nytt der, så kan jo være det blir bra.
'https://www.twitch.tv/funcom

Nei det er dessverre bare streamen til TSW. Men de har gjort en del bra i det siste så jeg lurer litt på hva som kommer denne gangen.

Edit: Live soon!

https://www.twitch.tv/funcom

2 Likes

Noen som vet om det drypper noe på Funcom vedrørende Dreamfall Chapters mtp avslutningen som nettopp er lansert?

Det får vi håpe, 10-15%?
Den ligger på 33. Plass nå

Tror det må være mer enn det, med tanke på at Funcom skriver i prospektet at de har solgt omkring 40K kopier av The Park. Da må Dreamfall generere penger for dem på “offline games”.

Med tanke på årsrapporten og inntekter beskrevet der på offline games.

4 Likes

Takk @koe dette hadde jeg ikke sett

The Park has sold around 40,000 units on the PC platform

Da stemmer steamspy tallene

8 Likes

66% rabatt og 22.plass nå.

1 Like

Nei dette må jo være feil!! Gordon estimerte jo 40k rundt release :stuck_out_tongue:

4 Likes

I forkant av Lmo så hadde Funcom en mcap på ca 700MNOK på det høyeste, den gang med lite cash og YA ble brukt hyppig.
PR idag så er Mcap på rett over 300 MNOK, med nok cash til å sikre utgivelsen av conan, så visst vi ser på mcap, så skal aksjen betydelig opp.
Eg begynner å se alvorlig på glippen eg har gjort med å ikke ha laste stort opp, men eg har rett og slett vert for opptatt av prosenter og emi kurs, noe eg er i ferd med å innse at eg kan straffes for.
Dersom kursen nå stiger ytterligere, så blir det kamp om TR, og kun 15 milioner aksjer svelger markedet kjapt unna.
@Morti, eg tror vi gjorde lurt i gå inn i helgen med Funcom aksjer, selv om vi helst skulle kjøpt under krona

Planen min idag var egentlig å kjøpe " billig " i slutthandel, eller i " Morti timen " , altid billig fredag mot slutten, men den gikk jo bananas i stedenfor.

Nå er det mcap og historiske hendelser så gjelder.

5 Likes

Kjøpte på krona, kjøpte på 1.22 i dag, treffer alltid på kjøp mtp at kursen stiger, ikke like rå på salget :grin:

3 Likes