Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Så det du mener er at det ikke er større omsetning på steam under salgene ?

230 spiller H&S, Steam global #190.
712 spiller TSW, Steam global #168 og #95

1 Like

Så totalt sett tror du omsetningen gjennom Halloweensalget er som på en vanlig dag da?

Rart Valve gidder holde Halloweensalg.

Jeg er ikke uenig men er usikker på om jeg definerer et spill som nettopp er released og har 20% rabatt som “vanlige”.

Det er vesentlig flere innom når det et salg, så jeg er ikke så sikker på at du har rett. Hvis du er utenfor topp 10 / 25, så må du samme hva browse gjennom masse spill.

1 Like

Nesten så jeg tror det hadde vært bedre for hide and seek og kjørt utsalgspris 79 med 50% rabatt

3 Likes

Jeg tror ikke det. Mange har vært fornøyd med prisen på spillet, det tror jeg ikke de hadde vært hadde det vært mye dyrere.

Gjengangeren da hadde vært “buy it on sale” som med The Park. For ikke å snakke om alle thumbs down reviews med “overpriced” osv.

4 Likes

Mange som avventer med å kjøpe mer kjente/overpriset spill til det kommer en salgsperiode. Rank 150 nå i helgen, kan jo bety like mange salg for H&S som rank 75 i starten av uken.

Personlig bruker jeg nesten aldri listen, men finner games via youtube/twitch.
Trykk på Steam slag`s banneren, spam F5. H&S kommer opp der ganske ofte, det hjelper vel litt på oppmerksomhen.

1 Like

Straks ny ath på h&s, kan jo håpe det drar på skikkelig neste par timene

4 Likes

Hvis vi først er inne på personlige handlevaner, så bruker jeg listene på steam. Irriterer meg grønn over alle spillene som får arpg-taggen. Burde vært reservert for diablo-kloner. :wink:

3 Likes

960 Online på TSW nå… 1021 var peak i Juli, vi må tilbake til Januar 2016 for å finne høyere, da var peak 1586… :slight_smile:

3 Likes

Er redd aksjekursen kommer til å svi godt 1-3 november.

Du står vel klar på 0.9kr ? :smiley:

1 Like

Hadde vært fint å fått inn mer på 0.9 igjen ja :wink:

1 Like

.9 var det ikke på noe og .7 du jaktet på da? :kissing_smiling_eyes:

Ny ATH på 297 :tada:

1 Like

Det blir nok raskere 1,9 enn 0,9 :airplane:️:moneybag::champagne:

2 Likes

Er markedet smart nok til å se negativt på dårlig salg en periode og høyere cashburn, eller ser de alle kronene på bok og hva som kommer?

Historien vil ikke gjenta seg, blir for lett. Noen dumper underveis :wink: sorry.

1 Like