Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

ny video (8 mill subs)

8 Likes

Deliorious: "That was fun."
CaRtOoNz: "This game is a lot of fun. "
Delirious: "You know what, guys, this is honestly probably one of the most original games I’ve played in a long time."
CaRtOoNz: "Yeah it’s a fun game. You can sit in here and play for hours."
Delirious: “It’s only four litte rooms and just two people, but it’s very fucking cool.

12 Likes

Hvem i alle dager er du og hvorfor har du tatt deg inn på @Larsen sin profil? :worried: eller bytter du mening like ofte som jeg bytter sokker? :smirk:

12 Likes
1 Like

Ser det er mange som liker den nye halloweeneventen i tsw. Blir interessant å se om de klarer å holde på noen av de spillerene som er kommet til/tilbake. Peak for oktober 2016 blir sannsynligvis bedre enn for okt 2012-2015.

1 Like

Han i den siste videoen digger spillet han også, som det ser ut som at veldig mange av streamerne gjør. Og hvis dere ser på videoen over, ser dere at han også snakker om at han må øve seg og bli bedre, lære seg runene og forme en strategi for å slå motstanderen. I det hele tatt et spill som man kan spille lenge.

“It’s the best halloween game ever”
“The best thing about this is all jump scares…are set by the other player”
“So here’s an awesome game right here, so I would say it’s pretty damn crazy”
“Two players try to score the most points while jump scaring each other. Genius, genius algorithm the whole thing is perfect”
“It’s just so much fun”
“It’s a really good time”

3 Likes

Enda en god anmeldelse : m.games.highdefdigest.com/40302/hide_and_shriek_pc.html

2 Likes

Jeg skal nok inn igjen jeg :slight_smile:

8/10

10/10 for innovasjon. 9/10 value for money.

Håper disse kommer inn på Metacritic. Ser det ligger en review der (7,5/10), så den mangler 3 reviews for å få score.

5 Likes

Vi snakker enda høyere scor da altså med chat og leaderboards … Fantastisk… De har nesten ett 9/10 spill som de kan bygge videre på !!!

4 Likes

Sprer seg mer og mer i Asia…

Det er kanskje ikke relevant. Han er kanskje ikke så stor. Men det dukker opp nye land hele tiden. Og da kommer de større streamere i etterkant. Dette ser ut til å bli Globalt…

Det vil da bli veldig spennende da om spillet klarer å skape et momentum etter hvert. Jobbet tidligere med mlm (multi Level marketing) Og kjenner til dupilkasjonseffekten som kan ha en kraftig effekt om produktet er bra.

2 Likes

Spørsmålet er om det mister trøkket etter halloween. Leaderboards+chat hadde nok hjulpet litt men …

4 Likes

Hvis du ser på Google trenden du linket, så peker enn nedover. Hvis man sammenligner med The Park sine salgstall, så er det klart at H&S har solgt dårligere.

Det positive er at mye av grunnen til at The Park nok har solgt bedre er at det tross alt et basert på TSW, som er en etablert IP, om ikke så sterk. CE er basert på en sikkert 100-1000x så sterk IP.

1 Like

Momentumet bør helle ikke komme med absolutt med en gang. Når de kommer for eksempel med flere nye maps. Fordi dette spillet, for de som har"Faktiskt Spilt spillet" ? Skjønner jo at dette er mer en et bare Halloween spill.

Men det er jo en helt vesentlig forskjell da. The Park solgte bra før launch og ingenting etterpå. H%S har jo en oppanngående etter Launch ,det er jo vesentlig eller ?

1 Like

Jeg ser en nedadgående Google trend, så ikke noe tegn til noe nettverkseffekt e.l.?

1 Like

Det sprer seg over hele verden. Og øker… duplikasjonseffekt kommer jo etter hvert eventuelt… Det begynte I Usa og Brasil… der har effekten vært bra. Unnskyld, jeg greier ikke å se at spillet har en nedanngående trend.

2 Likes

Synes det ser ut som bunnene har trend opp?

Tror google trend er opp når du ser bort fra launchspike.

3 Likes

Tror de skal selge en god del før de i det hele tatt vurderer flere maps :grinning: Slik som jeg ser det er det foreløpig mye bedre å bruke de ressursene på tsw og aoc.

2 Likes

Det var heller ikke det jeg mente, det vil holde med chat og leaderboard i første omgang… Men til Jul kanskje:). Og få nye 20 millioner visninger… :slight_smile: De har sagt det tok dem noen måneder å lage spillet. Og spillet generer jo kunder til TSW

Og spillet har muligheter for enkle oppgraderinger. Som den andre dimensjonen man blir dratt inn i… Lage noe forskjellige der og av til kommer det en demon som skrever livskitten ut av deg…