Vanskelig å vite hva det betyr mtp så mye salg overalt. Det er sikkert fristende å feks kjøpe Black ops 3 til 299. Hide & Seek burde stige på listene når salget er over, hvis det skal vise styre. Antall spillere trender imidlertid videre opp, samme med TSW - 1149 spillere nå. Blir nok noen årslønner dekket i salget om dagen.
Er det Joel Bylos som snakker i bakgrunnen på denne streamen? TSW btw…
Shit pomfritt!
5 dager og ath er for øyeblikket opp 62% ift release day!
357 nå og 1210 på Tsw , må nå vel bli noen kroner av dette
Ble jo ikke det av The Park som hadde 500 og kostet det dobbelte så ser ikke helt det enda?
Hide & Seek har gjenspillbarheten, noe ikke The Park hadde. Jeg synes The Park var ett godt spill basert på forutsetningene, og siste 1/3 del var meget bra og nervepirrende. Hide & Seek er noe som appellerer til oss mennesker, sto på en episode av “Three house builders” serien på History var det vel, da var det en som sneik seg opp på en kollega og skremte han. Jeg har en på jobben som er lettskremt, det er så moro. Se morovideoer på TV, å skremme hverandre er noe mange gjør i det daglige, så det ligger i vår natur
Må vel være en ganske stor forskjell på å ha noen hundre påloggede hver dag, fremfor å ha 500 en gang og deretter ganske stille.
Også var det nok få som spilte TP noe særlig mer enn to timer.
Hvis man er interessert i antall salg synes jeg plasseringen på steam bestselgerlisten, Google trends og steamspy alle gir nyttig info. Antall samtidige spillere må være den minst nyttige?
Ja så TSW, du mener att vi stopper salget i kveld og ikke selger en eneste kopi mere og att vi forskutterer att det heller ikke kommer ut på konsoll…
For hver kveld etter att spillet ble sluppet har spillertallet gått oppover med en foreløpig topp på 357 nå i kveld. Vi startet vell på rundt 100, mente bare att jeg synes utviklingen er positiv og jeg håper jo att vi ikke stopper her heller men att vi øker eller ligger her i en god periode fremover. Derfor dristet jeg meg til å skrive att det blir vel noen kroner på FUN, jeg skrev ikke millioner, vi klarer oss med en Bagger
Edit: 368 nå
Peak på 380 spillere nå.
Når det gjelder ungene, så likte de spillet veldig godt, og har prøvd det mot hverandre og også online. De er rimelig hardcore gamere, og den eldste hadde tro på de kom opp i 1000 samtidige spillere ganske snart.
Så får vi se om han får rett
Det var nok ikke så lett for @tswbeta å vite at du implisitt mente at salget ikke kom til å gi noen gode Q4 tall, men fortsatt nedgang i inntektene.
Selvfølgelig gir salget nå inntekter, men Q4 blir ikke seende bra ut p.g.a. dette.
Jeg vil anta at det kommer tie-ins på dette til jul , påske, osv osv! Dette er som nevnt lenger oppe ett gjenspillbart spill Interresant og se utviklingen til TSW oppi det hele
Vi vet jo ikke hvor dette ender til slutt. November/desember er også Q4, og hvis H&S f.eks. skulle klare å karre seg opp til top 25/50 på toppselgerlisten (etter salget), og sånn sett blir mye mer synlig på Steam, så er det umulig å vite når det stanser opp.
jeg håper funcom setter av litt ressurser til å legge til en del av de forslagene som har kommet.dette spillet har potensiale til å bli noe mer enn en årlig halloween event. original ide er det også.
nå skal det spilles tsw.det er det perfekte halloween spillet sammen med h&s
Vi vet ikke nei, men det er lite som tyder på eksponentiell vekst, som er det som må til fra dagens lave nivåer.
Det er vel et litt modig utsagn? Har vi ikke hatt 5 dager med entydig økning i antall spillere hver dag? Jeg synes det er vanskelig å gjette på når det slutter når motakelsen er så god.
Forventet topp er i dag og i morgen
Jeg synes ikke grafen her tilsier noen økning i salget framover, heller tvert i mot. Tolker du den annerledes?
Så du mener at Halloween salget ikke har noen betydning i det helle tatt ? Så du mener altså at omsetningen på steam ikke er høyere nå ?