Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg er ikke uenig i det.

1 Like

Kort sagt ja, men det er mer. Når kursen går omtrent èn vei helt fra lavt 0.9 nivå og opp til 1.40 og deretter stanger for så å gi signal om at den skal falle tilbake da er det litt skummelt. Da kan fallet bli alt fra noen få ører og helt ned til rett under krona potensielt. Så når det nå viste seg at det nå ikke utartet seg noen som helst panikktilstand så tilskriver jeg det den nye hverdagen i Funcom nå fremover. Den som er her som følge av en massiv emisjon, mange nye eiere og en ny finansiell situasjon. Det å gå inn med mer penger her nå føles mye tryggere nå. Selv om ørene er viktige så er det også viktig at hovedstolen står støtt.

2 Likes

Den stolen har faktisk bare ett ben og noe har puttet et CE stempel på den da. :wink:

1 Like

En grunn til ikke å kjøpe er vel at Funcom har holdt seg rolig, og det er uvisst når 1.40 endelig brytes. Derfor kan det være andre aksjer man heller vil være i denne høsten, f.eks. Nano. Jeg tror ikke det er så mange som ser for seg at kursen skulle stabilisere seg på et lavere nivå eller noe i den gården, men vi vet at det sikkert er mange muligheter man velger bort ved å sitte og vente i Funcom. For min del ser jeg dealen med Funcom som ganske sikker, og siden jeg historisk sett tjener mest når jeg bare sitter i noe jeg har fulgt godt med på og har tro på så blir jeg sittende en måned eller to nå. Følger nok med på nyheter da, så jeg får vite om noe skulle gå veldig galt *eller veldig godt :slight_smile:

Jeg har lagt ut en kjøpsordre :smiley: :smiley:

1 Like

https://store.fabzat.com/funcom/

1 Like

Ligger ikke skjult. La den inn via mobilbanken i stad. (DnB)

1 Like

Ganske stilige figurer, og de kommer i mange forskjellige størrelser. (8,4-21cm)

7 Likes

Solgte heldigvis FC på 1,34, tenkte den gikk ned mot q3 sånn som ved q2.

2 Likes

Har testet spillet nå og det var gøy. Men en ting jeg så (og det var mot samme fyren begge ganger) var at han ble disconnecta når jeg så ut til å vinne. Det var skikkelig irriterende. Jeg kommer ikke til å spille mot han igjen og sånn sett løser det seg, men jeg ser det kan være et problem i spillet hvis folk bare kobler seg ut, i og med at det er 1 vs 1, og ingen der til å banne vedkommende :slight_smile:

Noen som opplever det samme, eller var jeg bare uheldig her?

1 Like

Det du beskriver der er en uting i mange spill. Må fås bukt med.

2 Likes

Skulle ha min andre runde nå og knuste han og da disconnectet han rett før slutt :confused:

1 Like

Dette kan de lage en patch for hvor de sjekker om samme konto ofte disconnecter rett før slutten av et spill så kan de da gi motspiller poeng uansett.

Er glasset halvfullt igjen? :slight_smile:

1 Like

Glasset mitt har vært halvfullt mange ganger i det siste, tar litt på nervene men holder hodet kaldt. Still all in, har skikkelig trua på at den her skal opp. Har vel snitt på 1.34… andre eller tredje gangen vi er nede igjen på 1.20 siden eg kjøpte min første på 1.27… så det har gått opp og litt i pluss med jevne mellomrom :slight_smile: ser lyst på q3. Hs ble jo et godt poeng, så sant di ikkje har brukt halve conan budsjettet på det. Og det gir ingen mening. En god venn sa en gang i sommer, det som går ned skal opp, @novalusus :wink:

1 Like

Du kan ikke se lyst på q3. :slight_smile: Da skal alle ulvene fortelle oss hvor dårlig skuta er… Men da kjøper vi mer…

Hvorfor skal de lage en patch.? Du har jo selv sagt at det koster alt for MYE!!!

1 Like

Jeg får baise litt jeg da…
Funcom (FUNCOM) utviklet seg negativt og falt 4.00% til en sluttnotering på 1.20 kroner. Aksjen brøt ned gjennom støtten ved 1.25 kroner i en dobbel-topp-formasjon. Dette utløste et salgssignal og en videre nedgang til 1.11 kroner i løpet av tre måneder indikeres.

1 Like

Vell og merke hvis vi blir uten nyheter i tre mnd. Blir vi? Nopp

2 Likes

Investtech er veldig dårlige på Funcom, det kanskje fungerer på andre aksjer

2 Likes