Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

I den forstand at man kan spille alene så har de det. Jeg tror ikke Funcom har ressurser til å lage en historiedrevet singleplayerdel. Det blir nok bare som multiplayer, bare at man spiller alene.

3 Likes

Det blir det. Men man må ikke være online.

Det blir en historie del , men ikke noe lange scener og fortelling slik som TSW!
De sa de var basert på og finne “clues” på egenhånd og skape sin egen historie, da jeg tror 53 km3 kart fort kan innholde mye story de kan legge til når spillet er i salg !

Haha, jeg var ikke klar over det skulle være 50km2. Syntes ikke det hørtes SÅÅÅ stort ut, så søkte det opp for å få en viss anelse på hvor stort det er, og fant jo fort ut det ikke er noe å skryte av :joy::joy::joy:

12 Likes

Kvadratmeter meter og kvadratkilometer er veldig stor forskjell :joy::joy: men hadde vært bra om de laget en verden i CE på 50 kvm leilighet :joy::joy::joy:

Blir 53.000.000 m2 , så er hakket større en leiligheten ja :smiley:

1 Like

@iHHelg @Malvin

Hvis dere tar en titt til på bildet så tror jeg dere ser humoren i det :joy:

2 Likes

Jeg såg det :joy::joy: Rengjøringsfirmaene har nok stått i kø :clap:t2::stuck_out_tongue:

Men for de som bor i Oslo kan man jo få et lite inntrykk her. Så 50km2 er jo grei str ser jeg :blush:

1 Like

Ja tror de er størst i sin sjanger ?? :slight_smile:

FUNCOM bør kanskje ikke kaste seg over VR, men VR er sykt kult. Prognosene på VR er at det kommer til å passere TVs omsetning i 2022, riktignok litt frem i tid, men viktig å være på ballen nå hvis man vil være med i tiden… :+1:

Hvilke selskap som står med begge beina i utvikling PR i dag da??

Nei, Dayz har kart som er 220km², og H1Z1 har en størrelse på 64km².

CE er på størrelse med Ark. Er imidlertid usikker på hvor stor del av kartet til CE som er spillbart. Ser man bort fra vannområder, har Ark en kartstørrelse på 36km², mens det inkl. områder som ikke er spillbare, har et kart på 48km². The Forest har et mye mindre kart.

Men det er en bra størrelse, og de planlegger jo å utvide den underveis.

2 Likes

Med den nye rederingmotoren på Dayz begynner det å se virkelig bra ut det også, etter 2 år i alpha :+1:skal vel full lanseres i år?

Ja da har jeg lest at de var større en ark og rust da !?:slight_smile: derav “tror” ble brukt tidlig i setningen :joy:
Etter PAS sitt rykk på fredag , blir det en fartsfylt mandag og uke eller hva tror dere ?:slight_smile:

Det går nok rævva! Kursen stuper på mandag, slik at jeg og Larsen får kjøpt noe til under krona. I wish… :wink:

2 Likes

Vil Brexit kunne påvirke funcom til uka?

Funcom føler eg ikke blir påvirket av aent enn at folk selger eller kjøper kun Funcom ! En blodrød olje dag på børsen så kan Funcom fyke 20% :joy::+1:
Så jeg legger ikke mye vekt på verdensmarkedet med Funcom!

4 Likes

Kanskje en god ide å selge alt og gå all in i Funcom? :joy:
Det er jo en ørliten sjanse for :sob:

Dreamfall Chapters trending på steamcharts, største 24-timers endring 712.8%

Hyggelig så lenge det varer.

http://steamcharts.com/

Høyeste 24 timers peak noensinne (1679):
http://steamcharts.com/app/237850#All

selger ok på steam nå med høy rabatt (66%)

http://tools.garry.tv/steamchart/?show=237850&range=30