Kunne lånt noen fra Blizzard ett par måneder
Du må skille mellom cinematic trailer og gameplay trailer. Gameplay trailer gjør de in-house og det så vi hvordan gikk sist. Bra hvis de kan styrke denne kompetansen.
Ja gameplaytrailere kan de bli bedre på. Godt poeng. Den tsw streamen er jo også veldig amatørmessig. Websiden også. Det kommer nok hvis de får suksess med det som er viktigst av alt. Å lage et bra spill.
Helt utrolig, men sant…av alle aksjene eg surrer rundt i, så er Funcom den mest stabile, nesten ikke til å tro.
Magefølelsen sier nyheter etter stenging i morgen. Legger ut trålen rundt lunsj
Cinematic traileren har de laget i Sverige og kommer nok snart, som en kickstart på mer.
Hørt at denne først kommer et par uker før EA lansering.
Jeg kommer til å bunnfiske nå. Kan godt ta 50k til. Vil helst ha minst 150k langsiktig og heller kjøpe mer for å trade litt på toppen.
I fare for å gå glipp av nyheter ala de vi så noen dager siden med de nye screenshotsa, som ikke har noen “varsler” , kunne det blitt innført en varslingsfunksjon på forumet her hvor man kunne blitt varslet ala pressemeldinger fra Oslo børs. Feks hvis noen poster noe som er veldig interessant, så kan man trykke på en knapp som gir ett varsel hvis feks x antall trykker “varsel”. Er jo på face, Twitter osv men kanskje ikke alle som er det?
@pdx
Late night at the office, we’re cooking up a new #ConanExiles trailer for you! Coming soon. https://t.co/AXzPNTBWFr
Rart hvis de jobber sent med noe som skal komme om flere uker. Virker nært forestående
Vil tro det kommer flere snutter og videoer, bygging, melee, scenarioer osv osv! Enn som dekker alt også går de inn k detalj på mindre videoer !
Tipper denne slippes på fredag!
Jeg syns det begynner å utvikle seg en liten enighet om at aksjen ikke skal opp så mye før launch. Det er bare tull og tvilen som peker nese til dere. Kursen går alltid opp før launch. Til og med når ting såg som svartest ut før LMO launch gikk kursen noe vanvittig.
Kursen kommer til å eksplodere denne gangen også. Jeg tror ikke på noe ett øre om gangen, men det hadde vært fint for nervene.
Bare fordi kursen har stått i ro nå under nyhetstørke siden juni ca. betyr ikke det at den kommer til å stå i ro også nå når lansering nærmer seg og promotering begynner. All logikk tilsier at vi kommer til å få et godt løft også den 5. gangen av 5 mulige.
Mitt råd til folk som har ventet på utsiden nå er å kjøpe seg inn NÅ. 5 øre opp eller ned er ingenting akkurat nå. 10-15 øre kan trades på i dødperioder. Nå er det bare det å sitte inne med mest mulig penger før prosentene får gjøre sitt, som teller.
Enig med Morti her.
Det er bare et tidsspørsmål før vi får et betydelig kursløft her (TA støtter også dette), selv om det har gått “langsomt” med kursen siden i sommer.
Antall aksjer. Aldri vært så tungt inne i en enkeltaksje før. For 2 år siden ville dette utgjort mer enn all tilgjengelig kapital på investeringskontoen.
Kjør
Jeg kjøpte 50 k for 1.30 nå. Tror vi stikker…
Kan være lurt å følge Morti, har det vist seg.
Jeg bare sitter, følger med opp og ned…
Må bare selge kitron og thin så tar jeg 100k tiø
Jeg har også mer liggende nedover selv om 200k er et passende tall. Vi er nødt, skal vi få gang på dette, å legge noe støtteordre også. Jeg tenker slik, her har vi sittet og snakket om funcom i 8 år. Nå har jeg faktisk ganske mye mer penger enn for 8 år siden. Det er dette vi har opparbeidet oss en kompentanse på Funcom for. Jeg som har fulgt selskapet så lenge vet jo at kursen skal opp. Det gjør ikke de som har kommet til siste året f.eks. Det er en fordel vi har vi som kjenner bransjen. Å kjøpe nå uten nyheter i påvente av gode nyheter er den letteste måten vi kan utnytte denne kunnskapen til å skaffe oss meravkastning. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg ikke skal være så puslete som jeg alltid har vært. Må kjøre på med større beløp om jeg sal føle at jeg har utnyttet meg av dette faktum. Kan godt hende jeg øker flere ganger. Fornøyd med øke snittet når risikoen er redusert. Det er den nå.