Skal jeg være veldig spåmann så tipper jeg vi ser 200 k kjøp fra Carnegie snart. Og også mer fra Netfonds…Kanskje 7-800 k der i gården Spekulativt…
Skal Tekinvestor køyre igang rally ?
Slogan: Yes we can!
Belåningsgraden på Funcom hos Nordnet er nå noe av det laveste på lenge. Kun 10%. Til sammenligning er belåningsgraden i Kitron 30% og hos Yara 80%. Tror dere ikke nonnene kommer tilbake til Funcom når toget begynner å gå?
Jeg fikk 100 på 1.31. Tok faktisk alt som lå der
Make Funtrain Great Again!
^
|
|
|
|
|
| (opp)
0<=======8
(o)(o)(o) (total recall)
#Chooo choo
For en gjeng!
En god start på helgen
For en gjeng ja…
Jeg satt å tenkte på - hvis alle tenker som oss og posisjonerer seg for oppgang i forkant, da er vel alle de som vil være inne - inne? Får vi en eventyrlig oppgang da? Er det virkelig så mange som sitter på gjerdet enda?
Er jo vertfall mangen som vil bli tatt med buksa nede, dersom Funcom faktisk skulle lykkes, da kommer alle ned fra fjellene og skal inn i Funcom
Det er mange flere potensielle eiere, naboen din osv som bare skal ha 10k aksjer hver, men mulig rettssaken demper interessen litt blant disse
Magefølelsen sier det ikke stemmer. Jovisst kan det komme flust av tradere inn i aksjen som driver en evt. kursoppgang om de liker det de ser - men jeg tenker på langsiktige eiere som har trua. Virker som snittet her på forumet er ganske lavt - folk som er intr. i teknologi og gaming osv. - de som ikke skjønner denne bransjen - som kjøper tradisjonelle aksjer som STL og YAR - kommer de til å kjøpe Funcom? Jeg tror ikke det, desverre…