Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Skal jeg være veldig spåmann så tipper jeg vi ser 200 k kjøp fra Carnegie snart. Og også mer fra Netfonds…Kanskje 7-800 k der i gården :slight_smile: Spekulativt…

1 Like

Skal Tekinvestor køyre igang rally ? :wink:

1 Like

Slogan: Yes we can!

:wink:

2 Likes

Belåningsgraden på Funcom hos Nordnet er nå noe av det laveste på lenge. Kun 10%. Til sammenligning er belåningsgraden i Kitron 30% og hos Yara 80%. Tror dere ikke nonnene kommer tilbake til Funcom når toget begynner å gå?

2 Likes

Jeg fikk 100 på 1.31. Tok faktisk alt som lå der

5 Likes

Make Funtrain Great Again!

3 Likes

^
|
|
|
|
|
| (opp)

9 Likes

:point_left::bullettrain_front:

:stuck_out_tongue:

8 Likes

0<=======8

3 Likes

(o)(o)(o) :joy: (total recall)

1 Like

#Chooo choo

16 Likes
5 Likes

For en gjeng! :smile:

1 Like

En god start på helgen :slight_smile:

1 Like

For en gjeng ja…

Jeg satt å tenkte på - hvis alle tenker som oss og posisjonerer seg for oppgang i forkant, da er vel alle de som vil være inne - inne? Får vi en eventyrlig oppgang da? Er det virkelig så mange som sitter på gjerdet enda?

2 Likes

Er jo vertfall mangen som vil bli tatt med buksa nede, dersom Funcom faktisk skulle lykkes, da kommer alle ned fra fjellene og skal inn i Funcom

1 Like

Mange som er avventende ja. Tekinvestor.no er ikke rett målestokk

2 Likes

Det er mange flere potensielle eiere, naboen din osv som bare skal ha 10k aksjer hver, men mulig rettssaken demper interessen litt blant disse

3 Likes

Magefølelsen sier det ikke stemmer. Jovisst kan det komme flust av tradere inn i aksjen som driver en evt. kursoppgang om de liker det de ser - men jeg tenker på langsiktige eiere som har trua. Virker som snittet her på forumet er ganske lavt - folk som er intr. i teknologi og gaming osv. - de som ikke skjønner denne bransjen - som kjøper tradisjonelle aksjer som STL og YAR - kommer de til å kjøpe Funcom? Jeg tror ikke det, desverre…