Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Oooops!:grinning:

1 Like

Det begynner å lukte gode gammeldagse rallyer, med 10-15% flere dager på rad

5 Likes

Jeg husker at Lego Minifigures hadde jo ca 27% oppgang hvertfall 3 dager på rad =)

3 Likes

Samme tanke som meg. Om den forrige videoen representerte det som skulle være ea så hadde det vært kroken på døra.

Btw det ut til at magefølelsen min nå har truffet 2 av 2 ganger. Blir jeg tekinvestors nye orakel? :grin::grin::grin::grin::grin::laughing:

4 Likes

en god strategisk avgjørelse som fikk en negativ kursreaksjon og skapte en kjøpsanledning som ofte spillutsettelser gjør

3 Likes

Har 10k jeg jobber med å få inn i funcom. Satte det på 1.20 på torsdag, 1.25 på fredag og nå har jeg foreløpig satt det på 1.30 kurs. Får se om jeg kommer inn på det i løpet av mandagen. Mulig jeg til og med burde ha mer is i magen og prøve litt lavere, men tror uansett 1.30 betyr veldig god oppgang i løpet av den neste tiden. Sitter med såpass mye i funcom at jeg strengt tatt blir bare glad hvis kursen suser opp og jeg ikke får noen flere aksjer der :slight_smile:

Helt enig. Jeg er som @anon91440261 spent på kampsystemet. Har de klart å lage noe som fungerer bedre enn i AoC?

2 Likes

Alt blir helt rått, mye takk til ue4.
Sier seg selv at skal du lage den beste kaken, så blir den bedre om du har mel, sukker, fløte, bær osv, ikke kun sand.

2 Likes

Det kan se ut som OHS formasjonen jeg omtalte i TA-tråden vil få bekreftelse på mandag - jeg tenker de slipper traileren i morgen eller mandag. Potensialet for formasjonen er 1.47, men den kan fort overgå dette og gå direkte til test av forrige topp… :slight_smile:

3 Likes

Håper på en trailer hvor alle sitter igjen med tidenes hakeslipp og vi ser 2 kroner neste fredag

9 Likes

“Something big i coming” - jommen gjorde det ikke det. Ble tobarnspappa i dag til jente nummer 2, og dere vet hva de sier, “good things come in pairs”. . .

38 Likes

Gratulerer så mye! :smiley:

1 Like

Gratulerer!

1 Like

Gratulerer! :smile:

1 Like

Gratulerer

1 Like

Gratulerer Paddy :sparkler:

1 Like

Gratulerer :sunny:

1 Like

Grattis Paddy! :slight_smile:

1 Like

Takk folkens, nå skal far ut å fange pizza til mor og hilse på storesøstera, så gjør jeg meg klar for en heidundrende Funcom uke. Trailer kommer rett rundt hjørnet. En økning i mcap på ett 100-150mill bør være mulig om kvaliteten er god!

5 Likes

Gratulerer @Paddy80. får håpe du får sove fremover :wink: kos deg med familien

det blir tøft med så mange jenter i huset. :wink:

3 Likes