Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Soon er så fint for så ødelegger de for traderne som herjer til tider :slight_smile:

4 Likes

Bra boost på facebook siden så langt :wink:
De drar godt på i alle sosiale medier,- Nøkkelen til suksess :slight_smile:

3 Likes

Det beste er jo å lese rapportene fra Funcom, eller andre kilder selv, men her er noen skjermbilder fra annual rapport 2015. Det går på veksten av markedet. En må i beregning at disse tallene nå er gamle og at det er snakk om en årlig vekst. På norsk, det blir lettere og lettere å selge 1.000.000 kopier :wink:

Når Funcom nå skal selge CE både til PC og til Xbox så anbefaler jeg spesielt å se på det nederste stolpediagrammet :slight_smile:

5 Likes

Teknisk analyse av FUNCOM på Hegnar TV i dag.

7 Likes

1112 spillere på TSW nå, midt i uken. Det må være godt over 2 år siden man så det sist.

10 Likes

Tirsdag 1.nov 2016,- 1096 stk :smiley:

3 Likes

Funcom har jo varslet endringer i TSW for å få flere til å spille spillet.Går de rundt med planer om å gjøre det F2P mon tro? Kanskje de 3 første sonene gratis? TSW har aldri oppnådd potensialet sitt så kanskje dette er et triks som kan funke?

4 Likes

Kan være de tenker tanken, men vet ikke om F2P vil funke med TSW, slik det er lagt opp med instanser. Man kan jo være ganske ensom i verden selv om det er haugevis med folk i spillet. Hvis de går F2P synes jeg de bør legge om den måten å gjøre det på.

1 Like

Funcom har endel igjen på PR-fronten for CE, det blir spennende å se hva de får til med streamere osv.

https://www.google.com/trends/explore?date=today%2012-m&q=conan%20exiles

5 Likes

Fortsatt vill respons på facebook. Runder snart 1400 kommentarer, der de fleste er folk som tagger venner, går mer og mer viralt :wink: 800 delinger nærmer seg også. Likes på facebook gruppen runder 7k idag!

5 Likes

Blir en 10 % dag idag, et kjenner det på draget i lufta, men vinden kan snu fort

3 Likes

Takker ikke neibtil 1.8 i dag;)

1 Like

Klar for dag 3 med oppgang!

1 Like

Får hive inn mitt tips også :slight_smile: Åpner forsiktig opp, faller litt ned, prøver seg så på 1.70.

Brudd på 1.70 vil gi sluttkurs 1.73ish.

Tror ikke test av 1.80 allerede i dag, men kanskje i morgen eller neste uke. RSI begynner å bli høy så blir nok en del gevinstsikring rundt 1.80 før vi skal teste 2.00 kr. Men håper jeg tar feil og at vi får direkte opp mot 2.00 kr :slight_smile:

3 Likes

RT 1.67… nærmer oss :grin:

Kan vi få en RSI på 90 før det sikres litt?

1 Like

Der, 7001 :smile:
Og, ikke mindre enn 168k views (facebook) på traileren som nettopp hadde 167k så vi kan godt bruke ordet viralt i dag! (147k views på YouTube)

3 Likes

Jeg er en av småsparerne som har vært med på en ganske så lang nedtur i funcom og pga. dårlig likviditet ikke har fått snittet meg ned… Må innrømme at det sitter litt langt inne å ikke selge nå når beholdningen står i pluss for første gang på x antall måneder, men har en regel som har stått at jeg ikke skal selge før etter EA, så får vel følge den :slight_smile: Håper på noen fine uker frem til 31. januar!

8 Likes

Lykke til!:+1::grinning:

1 Like

Bra trøkk i dag! Var oppe å snuste på 1,75!

2 Likes