Soon er så fint for så ødelegger de for traderne som herjer til tider
Bra boost på facebook siden så langt
De drar godt på i alle sosiale medier,- Nøkkelen til suksess
Det beste er jo å lese rapportene fra Funcom, eller andre kilder selv, men her er noen skjermbilder fra annual rapport 2015. Det går på veksten av markedet. En må i beregning at disse tallene nå er gamle og at det er snakk om en årlig vekst. På norsk, det blir lettere og lettere å selge 1.000.000 kopier
Når Funcom nå skal selge CE både til PC og til Xbox så anbefaler jeg spesielt å se på det nederste stolpediagrammet
Teknisk analyse av FUNCOM på Hegnar TV i dag.
1112 spillere på TSW nå, midt i uken. Det må være godt over 2 år siden man så det sist.
Tirsdag 1.nov 2016,- 1096 stk
Funcom har jo varslet endringer i TSW for å få flere til å spille spillet.Går de rundt med planer om å gjøre det F2P mon tro? Kanskje de 3 første sonene gratis? TSW har aldri oppnådd potensialet sitt så kanskje dette er et triks som kan funke?
Kan være de tenker tanken, men vet ikke om F2P vil funke med TSW, slik det er lagt opp med instanser. Man kan jo være ganske ensom i verden selv om det er haugevis med folk i spillet. Hvis de går F2P synes jeg de bør legge om den måten å gjøre det på.
Funcom har endel igjen på PR-fronten for CE, det blir spennende å se hva de får til med streamere osv.
https://www.google.com/trends/explore?date=today%2012-m&q=conan%20exiles
Fortsatt vill respons på facebook. Runder snart 1400 kommentarer, der de fleste er folk som tagger venner, går mer og mer viralt 800 delinger nærmer seg også. Likes på facebook gruppen runder 7k idag!
Blir en 10 % dag idag, et kjenner det på draget i lufta, men vinden kan snu fort
Takker ikke neibtil 1.8 i dag;)
Klar for dag 3 med oppgang!
Får hive inn mitt tips også Åpner forsiktig opp, faller litt ned, prøver seg så på 1.70.
Brudd på 1.70 vil gi sluttkurs 1.73ish.
Tror ikke test av 1.80 allerede i dag, men kanskje i morgen eller neste uke. RSI begynner å bli høy så blir nok en del gevinstsikring rundt 1.80 før vi skal teste 2.00 kr. Men håper jeg tar feil og at vi får direkte opp mot 2.00 kr
RT 1.67… nærmer oss
Kan vi få en RSI på 90 før det sikres litt?
Der, 7001
Og, ikke mindre enn 168k views (facebook) på traileren som nettopp hadde 167k så vi kan godt bruke ordet viralt i dag! (147k views på YouTube)
Jeg er en av småsparerne som har vært med på en ganske så lang nedtur i funcom og pga. dårlig likviditet ikke har fått snittet meg ned… Må innrømme at det sitter litt langt inne å ikke selge nå når beholdningen står i pluss for første gang på x antall måneder, men har en regel som har stått at jeg ikke skal selge før etter EA, så får vel følge den Håper på noen fine uker frem til 31. januar!
Lykke til!
Bra trøkk i dag! Var oppe å snuste på 1,75!