Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

CM letter litt på sløret omkring kjempen som vi ser i videoen (fra Steam-forumet):

The avatars will be incredibly difficult to summon, requiring a ton of favor from the god in question in addition to some other resources that don’t come easy. So you won’t be able to summon a god avatar every five seconds.

The avatars are akin to weapons of mass destruction. You can use them however you like.

14 Likes

Traileren går fortsatt :relieved:
1.8K (!) Likes, 2.3k kommentarer og over 1000 delinger!

Dolla dolla bill y’all

6 Likes

Reaksjon på traileren fra en streamer.

2 Likes

Hør fra 20:17

2 Likes

Siste dag på jobb. Magefølelsen min sier kursdrivense nytt klokka 14. Hadde lyst til å skrive 1.8 men jeg modererer meg til 1.78 :kissing_heart:

1 Like

Skjer a ? Er ikkje pålogget, hva er rt ?

Hva er det som skal få kursen over 2 kroner nå? Unnskyld meg altså, men jeg kan ikke se det for meg. Funcom har jo allerede blåst av alt kruttet.

@kronn 1.6

1 Like

Eg tror kreftene etterhvert tar Funcom opp fra dagens nivå, og eg tror den ender i pluss idag

Allerede klatret opp igjen RT 1.69

blåst av alt kruttet???

neiii

fader altså…

Du solgte og nå vil du ha den ned…

Flere trailere, screenshots, artikler, intervjuer, reklamer.

Så kommer early access og dersom salget tar av til å begynne med så står vi ikke i bare 2 kr, men kanskje 3 og mer!

10 Likes

Prøvde meg på en trade på 20k aksjer, endte opp med samme kurs, men fikk en liten gevinst på ca 2000,- i QEC som plaster på såret, kanskje ikke noe poeng meg støttekjøp på 1.54 lengre? :wink:

Kommer en Cgi trailer! Samt mindre videoer av bygging, combat, gud fremkalling, slaver og hvordan fange de, osv osv :sweat_smile: Der e mye info som kommer vil jeg tro!

1 Like

En viktig trigger er når gaming presse får mulighet til å prøve spillet og vi får se litt mer gameplay og reaksjonene fra spillmedia.

5 Likes

Riktig, jeg husker det største rallyet under TSW-runden der finans-pressen skjønte ingenting av kursoppgangen til funcom, da denne forsiden kom på PCGamer:

Man kan håpe på noe lignende for CE.

8 Likes

Conan tar seg rimelig godt ut på forsider!
Anbefaler folk å høre på Xbox podcasten, intervju med Bylos. Artig.

1 Like

For all del… Godt mulig jeg tar feil.

Tja, jeg har fortsatt en del aksjer. Var veldig hardt inne i forhold til det som er vanlig for meg, og har sikra/redusert risiko.

Historisk så er det vel flere som har tapt mye penger på Funcom, enn de som sitter igjen med historier å skryte av. Det er verdt å ha i bakhodet selv om det ser ut som at selskapet har bedret seg. Jeg har ingen behov for å treffe den absolutte toppen. Så lenge jeg tjener bra på børs så er jeg fornøyd :slight_smile:

3 Likes

Bare naturlig med en liten pause eventuelt litt nedgang mens aksjen samler krefter før neste rykk.

Ut fra mine vurderinger av verdi på selskapet kontra mulighetene som ligger i CE (og andre spill på trappene)
sammenliknet med tidligere prising av selskapet så er det fortsatt mye å gå på her kursmessig.

Sammenlinker en med pre-Lego så var ikke selskapet like godt kapitalisert som i dag.

Vi må også regne med kursdrivende nyheter rundt CE fremover, såvidt jeg kan se er trailer godt mottatt i spillpressen også.

Ser at enkelte på Hegnar forum fantaserer om kurser på 7 kr endog 25 kr, det har jeg liten tro på, men 2-3 kr er absolutt realistisk innen et kort tidsrom.

3 Likes

Enig

De som tok inn mer aksjer enn de er komfertable med bør selge litt. Bedre at folk tar rasjonelle beslutninger i stedet for plutselig høydeskrekk og krakk. Godt for RSI også.

Personlig så syns jeg det er mye kjekkere å se kontobalansen godt i pluss i stedet for bare imponerende prosenter.

4 Likes

Nonmember fortsatt aktiv i Fun, fortsatt bare kjøp. Hadde vi noen teori på hvem der kan være. Vet noen totalkjøp fra disse de siste ukene?

Det er bare vanlige DNM kunder som matches i systemet til DNB og dermed avsluttes handelen utenfor børs