Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Tror ikke tegningsretter vil spille noen større rolle i og med som du også påpeker kun 15 MILL aksjer.

Det ble omsatt ca 50 Millioner aksjer alene forrige uke, radikalt høyere volumer enn før emisjonen…

Eventuelle nyheter, at vi nærmer oss lansering, og selskapets lave prising nå kontra pre Lego vil spille en mye større rolle for kursutviklingen fremover tror jeg.

2 Likes

Neppe, får altfor lite retter til at det er aktuelt, og kan også da minske risikoen for nedslag.
Syns likevel aksjen er høy iht Emikurs men ser at det er skummelt å ikke Være inne med ene foten

2 Likes

Emisjonskurs er lite relevant.

Blir som om du klarte å presse prisen ned med 70% på en ny BMW fordi forhandler var i ferd med å gå konkurs og at andre ikke vil kjøpe før de får tilnærmet samme rabatt i ettertid og etter at samme forhandler er reddet økonomisk.

Da blir de sittende på gjerdet… (og du spiser is i parken ?)

5 Likes

Spiser både aksjer og is, i funcomparken :slight_smile:

3 Likes

Imponerende trading fra pas

Ja, de/han har fått noen gode prosenter… Ser på det som videre positivt at de laster på 1.3… :slight_smile:

1.5+ om de skal ha samme prosenter igjen🎉
Abg selger unna, men det er vell Jebsen?

1 Like

Tror jeg må ha en is når vi passerer 1,5x. :wink:

1 Like

Spørsmålet nå er om PAS-traderen får for mye i fanget etterhvert og får kalde føtter/må selge. Kan bli tungt å få det ut i den tynne boka…?(vi aner jo alle at de store kjøpsordrene er hans egne falske ordre)…

Han har vell i hvertfall 1m igjen å kjøpe mener jeg å ha plukket opp en plass, før han må melde… Kalde føtter tror jeg ikke han får, han er flink :wink: han er nok ei heller i minus, da han begynte hamstringen for en fin stund siden… tror vi ser 1.5 på onsdag jeg :smile:

1 Like

Kanskje han vet at det blir lett å selge når skattepengene kommer iløpet av veka :wink:

3 Likes

Oj, skattepenger og!!! De hadde jeg glemt :grinning:

1 Like

Gikk i pluss på aksjer i fjor og realiserte en god del, så det ble endel negative kroner…

2 Likes

Har en følelse av at en del funcom aksjonærer får igjen på skatten :wink:

6 Likes

skattesmell mener dere vel?

tjener dere ikke på aksjer eller? :stuck_out_tongue:

5 Likes

Haha!! Spørs om ikke du har rett der :joy:
-50% i 2015, så er nok mange skattekroner som blir pushet inn, haha!
Mer is til oss!!

1 Like

Eg i villrede om hvordan eg skal tolke dagens taushet i Funcom

Skulle de sagt noe spesielt akkurat idag?

Fra +10% til minus 10%. Litt av noen svingninger vi har her. Ser ut som noen stop-loss ble aktivert.

1 Like

Kursen raste nettopp til 1,18 kr.

Tipper han mener “vi” som her. :slight_smile:

1 Like