Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Tenkte på div skribenter på div forum, ikke selskapet :slight_smile:

Fiske fiske snitte snitte :clap::clap:

1 Like

Bra kjøpsanledning.

Ingen aksjer stiger hver dag, noen dager korrigerer de tilbake, men så lenge trend er opp over tid føler jeg meg trygg.

Funcom hadde jo sterk oppgang hver dag forrige uke.

Sitter du enda ?

Kan eg vente med å svare til eg ser hvor kursen ender idag ? :slight_smile:

Ja, eg sitter samt at eg har liggende kjøpsordrer nedover, men dei ligg foreløpig ganske langt nede.

1 Like

ref investerings filosofi innlegget mitt…

I dag solgte jeg 50% av beholdningen på 1.32 - opp 15% fra inngang.

Ser at jeg skulle solgt alt!

kjøpte tilbake på 1,250 - ser jeg kunne kjøpt enda lavere.

Memmo til meg selv; ffs ikke glem 15% regelen! igjen…

5 Likes

Tar du det virkelig som en trend hvis en aksje har gått oppover fire dager på rad?

1 Like

Tre dager hvis du ser på sluttkursene.

Dagens dump var lett å forutse ;). Litt verre nå. Men, med så mange aksjer hos én/få kortsiktige aktører så kan det jo ikke være lett heller. Potensielt farlig setup om det begynner å butte skikkelig imot.

Kjøpersiden stiger nå igjen. Greit at vi får testet hvor bunnen er i blant. Da vet vi det.

1 Like

Jeg er et par øre unna 50% på en uke. Når du har fått gode seter på Funcom toget, er det jo noen ganger greit å håpe :slight_smile:

1 Like

Solgte visst litt på SL 1.31, inn igjen på 1.24, at jeg gidder! banken blir da glad for kurtasjen :wink:

Bortsettfra fra at det på 1,39/1,40 ligger tilsaman 470k til salgs, så er det stort sett små ordrer som ligg åpent for salg i boka, men litt usikker på desse kjøpsordrene som ligg nedover.

Rt ordrebilde:

De fleste som vil kjøpe/selge store volumer legger uansett ikke postene synlig. Det er heller ikke utenkelig at det ligger en “stor” kjøpspost noen øre under der man har tenkt å selge ( f.eks 1.20 vs 1.24 nå )

4 Likes

Helt enig, ordreboka betyr egentlig fint lite, men noe man jo skrive, da ble det ordreboka som passet seg å kommentere denne gang :slight_smile:

Når kjøper du da @nofun

Har nok eksponering i FC så har ikke planer om å kjøpe ( kan være jeg blir fristet til en kjapp trade men … )

1 Like

Nå er det vel bare vente på at alle som ikke har kommentert noe her idag, kommer å sier at det ble solgt på topp

Happy trading

1 Like

Jeg prøvde meg på en trade i dag, men gikk på en SL. Etter å ha tenkt litt nøyere over det har jeg funnet ut at jeg sitter tungt nok i funcom og ikke kjøpt tilbake (på lavere kurs faktisk).

Funcom er en aksje der satt litt på spissen
ingen kjøper når den faller men med en gang den stiger kaster alle seg på igjen

2 Likes
1 Like