Tenker i forarbeidet en gjør om et selskap bør en gå dypere i sømmene enn EBITDA, så en har innsikt i hvilke tall som kan bli oversett. Noe som senere vil hjelpe deg med at EBITDA blir et mer informativt verktøy.
Aksjer er jobb, og tallknusing kan være gøy! =)
Jeg synes du skal bli, men du trenger ikke bli så irritert på alle som er uenig med deg.
Hvis grafikk virkelig var det avgjørende, så burde ikke Minecraft gjort det særlig bra.
Btw, der har du sammenligningsgrunnlaget ditt @holmes: Minecraft-selskapet ble solgt til Microsoft for 12 milliarder kroner, så for at Funcom skal verdsettes til 5 milliarder, så må CE bare selge som en halvt Minecraft, så er det i boks!
Kan jo være greit å ta med resten av setningen hans også ( DVS “lite innhold og ellers blandede tilbakemeldinger” )
Det er drit synd. Vi trenger nemlig folk som er flinkere enn oss selv her. Det er ingen problem å dra inn horder av folk med mindre kunnskaper enn oss om aksjer, men vi trenger flere som faktisk kan litt fra før her også. Ellers blir vi bare en gjeng ryggslikkere i en runkering som Bagger sa det. Å lære gjør vi best når det agrumenteres hardt fra flere hold med ulike meninger.
Selv om Bagger hadde sittet i midten av ringen å oppmuntret alle
Oi, okei. Jeg kan også bruke hersketeknikker, lille venn… De fleste her inne forstår nok godt at du har bedre peiling på aksjer enn meg. Jeg kan heldigvis bruke tid på å lære meg det finansielle økosystemet og børsen. Om du kan lære deg folkeskikk er en annen ting.
Nok om det.
Her går det fort nedover… kan vi prøve å oppføre oss som voksne mennesker?
Jepp, burde bare bruke “rapporter innlegg” funksjonen når folk kommer med personangrep i stedet for å bli med på runddansen. Tipper @pdx kan slette de siste 20 innleggene eller så i denne tråden, så kan vi gjøre det neste gang.
Det blir live streaming av Conan Exciles i morgen. Blir spennende tider fremover nå.
takk, prøvde å finne den
En til, er nok dette @MK1 mente
Litt mer om prisen, legg merke til netto inn ift utsalgspris. De sitter igjen med 70%?
Litt interessant å se på salg vs google trends:
DbD har solgt endel over millionen
Hurtworld har solgt 500k
https://www.google.com/trends/explore?q=Dead%20by%20daylight,hurtworld
Jepp, jeg bare sliter med å se hvordan de skal få det til på Steam hvor jeg tror 30$ er riktig pris. På konsoll hvor de kan kjøre med 45$ som standardpris, så burde det være mulig.
Flere typer versioner. Flertallet kjøper alltid den dyreste.
Det er helt i orden. Jeg har forklart det jeg tror noen ganger, men har fått lite respons. Kanskje vi bare skal vente og se