Hmmm…den er litt vrien. Jeg fulgte med ganske godt i den perioden emisjonsaksjene ble tilgjengelige (jeg prøvde å time egen inngang) og volumene de dagene var helt enorme. Personlig tror jeg veldig mange av emisjonsaksjene allerede har skiftet eier en gang og at dette derfor ikke er en så stor problemstilling, men det er selvfølgelig ren spekulasjon fra min side:)
Det var ren spekulasjon fra min side også
Eg har ikke benyttet dagen til kjøp. vert litt redd for ett det skulle bli fullstendig panikk og kaos her, ser ut så den kryper oppover litt igjen
Voldsomt volum i dag, 10mn. 4% av selskapet skiftet hender…jeg kom meg ikke inn med min ordre på 1,60 og aksjen henter seg inn mot slutten. Åpner forhåpentligvis opp i morgen
Økte beholdningen med 51% på 1,610.
Folk sitter med svært lave snitt etter emisjonen og selger seg selvfølgelig ut med 50-60 % gevinst når caset ikke virker overbevisende. Hallo, de satser mot top10 i verden med Conan og overvevise spillere og investorer. Da kjører du ikke igang med den gamestreameren på fredag. Dere MÅ si at den var bra, dere har satset mye. Men hadde ting vært knall hadde ikke trådene på forum rundt om vært tvilende.
Topp 10 i verden var da ekstrem haus?
Hehehehehe, Du er klar over at survival sektoren idag kun befolkes av indie studioer?
Funcom har mer ressurser pr måned på Ce enn mange av disse spillene har fått i hele utviklingstiden sin.
Kan du linke til noen tvilende tråder ?
For jeg finner bare ting som ARK ON STEROIDS, RIP RUST!
WE ARE MOVING! Etc.
Det skaper usikkerhet når aksjen dunker ned 10% ved åpning etter at en stream de fleste gamerne mente så bra ut. Jeg var entusiastisk etter å ha sett den og skjønte derfor ikke en dritt i dag. Jeg tror rett og slett mange som var investert ikke har kompetanse til å vurdere hva som ser lovende ut for et survivalspill (de tror de skal se etter den råeste grafikken, hvilket hadde vært hensiktsmessig i et lokalt drevet single player spill).
Tror folk som kjøper FUNCOM forventer Call of Duty eller Final Fantasy XV type konsoll grafikk, uten å ha sett RUST, ARK osv. Skal man sammeligne må man sammeligne med konkurransen. Det gjør ikke du @Jan - og jeg forstår ikke hva formålet med dine innlegg er?
Her er det tydelig mange som skvetter lett nedgangen i dag reflekterer aksjen på en bra måte! Se tilbake på prelaunch på alle spill de har kommet med! Gyllen mulighet for en trade og ny solid bunn etablert! motstandsposter på vei opp flytter seg tilnærmet like mye når det snur!
Grafikken til konkurransen er jo helt villt bra(ARK):
Men byggingen i CE blir nok bedre enn i konkurrentene(RUST):
Ark ser bra ut men krever mye å kjøre på pene innstillinger. Konemor har 12gb ram, rx 480 og en phenom x6. Ganske middels hva gjelder spill pc altså og hun sliter med fps på medium/low settings. Med det meste rundt medium får hun 25-55 fps ca.
Hva var det jeg sa?
Slapp av folkens, vi er oppe og toucher 1.80 i løpet av uken.
Du må linke til en gameplay video hvis du skal komme med en slik påstand… Jeg har ikke sett noe gameplay video på youtube som viser slik grafikk?
Egentlig rart at ikke tsw blir brukt mer til hausing, etter hva eg forstår, så må da Funcom dra penger der nå ?
Det er mye som går Funcoms vei om dagen, litt dansing i kursen må vi tåle
50 % i funcom er ikke veldig interessant.investerer man tungt i funcom er det ikke den gevinsten man håper på.tror fremdeles nye funcom blir bra jeg.
Brukte anledningen til å fylle på 20 k til idag. Traff ikke helt bunn Intradag bunn, men er meget fornøyd likevel.
Noen rolig dager nå hadde gjort seg .
Så blir det full fart oppover 19.12 etter neste stream .