Kommer til å bli den feteste romjula ever!
Jeg hadde ikke baller, men har rikelig med aksjer, så det hadde vært en kortsiktig traderpost…
dette spillet har aldri fått ut potensialet sitt. jeg er veldig spent på hvilke tiltak funcom vil gjøre for å få opp inntektene her. noen muligheter. 1. gjør deler av spillet f2p, kanskje 1 til 3 soner. 2. hva med en singleplayer versjon av spillet. hvor vanskelig kan det være?
mange der ute som var interessert i spillet, men da de hørte det var et mmo ville de ikke prøve det engang.
CE får en singleplayer modus, så hvorfor ikke?
Nå kommer vel season 2 eller 3. Kanskje de gjør season 1 gratis?
Hei,
Jeg øket litt for å ha mere å selge før EA.
Planen er å sitte med ca 50% over.
Om vi kommer til 2,5 før 31.01.17 da.
Om den går laaaangt over er det mulig jeg får høydeskrekk og tar gevinst på 80 % av
season 1 tar fort noen hundre timer, så da bør de ha en meget god plan for å få inntekter før den tid.utvidelse av inventory f.eks. tror det er bedre å slutte av med en cliffhanger etter sone 1 eller 2.
Hvordan har dere planer om å selge alle sammen til en høy kurs? Siden alle skal selge mener jeg, tenkt på det?
Selger etter launch, salgstallene vil gjøre jobben
Du er flink til å treffe. Husker du traff bra i sommer også
Det er dårlig optimalisert, men om riggen er god nok får man vill grafikk i ark. Var vanskelig å finne noen som laster opp i samme kvalitet som vises på skjermen, men denne likner på hvordan det ser ut på min skjerm hvertfall. https://youtu.be/JfW4TL7S0t8?t=223 De populære på youtube/twitch som kommer til å vise fram CE kommer heller ikke til å laste opp/streame i 4K, disse laster nesten alltid opp filmer med 1080p/720p. Håper egentlig bare på at CE blir greit optimalisert før launch sånn at mesteparten av spillerne kan spille uten å måtte sette alt til low quality, da er de allerede to steg forran ark når det kommer til å gjøre kundene fornøyd.
Må bli peng i kassen dette
435,542 ± 17,608 owners, TSW
Ja så det, formidabel økning på en gammel ringrev
Kan man estimere noe beløp pr spiller in game ?
Litt tidlig å si at han traff, kursen idag er jo lavere. Strengt tatt tør jeg påstå at de som kom seg inn mellom 90øre og 1,05kr traff bra,.
Angående TSW så var dette salg via humble bundle, som betyr at Funcom kanskje tjener 1 dollar pr solgte spill.
MEN ingane shop vil jo generere cash.
Da tenker eg Funcom er klar til nye Høyder
Du som har handlet via skandiabanken?
Var ikke eg som handet stort nei, men kjøpt litt i dag siden eg ikke benyttet meg av billisalget i går.
Var billig i dag og, på morgenkvisten
Liker ikke å handle billig
neida, eg ventet litt på om den skulle falle gjennom 1,60, da den ville trulig fått ett nytt kraftig fall, noen den vertfall pr nå ikke gjorde.
Når den ikke gjorde det, var det naturlig å ta litt oppover igjen