sniff sniff
Do you smell that?
Smells like money…
Magefølelsen sier close over 1.70 i dag!
sniff sniff
Do you smell that?
Smells like money…
Magefølelsen sier close over 1.70 i dag!
Holder ikkje pusten for 1.70 idag nei. Men kom inn med litt til på 1.63 no. Dro opp snittet litt, Ikkje veldig imponerande men heilt ok noen som tør å tippe hva vi ligger rundt til helgen?
Var det slik at neste spill fra Durham også var Conan IP eller var det TSW IP ? Noen som husker?
De har vel ikke sagt noe om hva som blir det neste spillet fra Durham? Når CE er ute starter de uansett på et småspill(basert på Conan IP) i Oslo.
Mener de har beskrevet dette tidligere i Q presentasjon eller rapport. Får gå gjennom dem senere. Neste fra Durham er jo større spill som de har begynt på nå etter H&S. Ganske sikker på at de har nevnte dette.
De sa vel i sist rapport at info om det spillet ville komme neste år og at utviklingen av det ikke ville starte før etter den store oppdateringen til TSW.
EDIT: siden det har vært en bra uke skal jeg gjøre det enkelt for deg å finne info’en
In Funcom North Carolina:
– New game project concepting and prototyping to start following the final updates to Hide & Shriek.
– Project greenlighting expected to happen during H1 2017
– Reveal of additional details and start of pre
Jepp fant det:
In Funcom North Carolina: DURHAM
– New game project concepting and prototyping to start following the final updates to Hide &
Shriek.
– Project greenlighting expected to happen during H1 2017
– Reveal of additional details and start of pre-production are not expected until after the large
update to The Secret World is released
Så de er allerede i gang med prototyping. Greenlighting i H1 er kjekt, men når er “the large update to TSW” ?
http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=Funcom+3Q16+Games+presentation.pdf&attId=154883
De har vel bare sagt H1 2017 men de har vel også sagt at de skal begynne å komme med info om den iløpet av Q1 så jeg tipper at oppdateringen kommer i Q2.
Ja, det kommer vel samtidig med Greenlighting på Steam da. For da blir det jo public.
Rui Casais med en times firmapresentasjon i Stockholm 20/12.
Ikke vært feil med litt svensker inn i aksjen
For en dato Men også kan være en del som vanligvis jobber som kan gå.
Hæ? Så nærme jul er det vel de færreste som gidder å jobbe… ref = meg
Ja, det var det jeg mente, kan få med en del som vanligvis jobber
Hmmmm, føler meg som en taper! Skal bare ha fri fom 23. og ut året…synes rett og slett litt synd på meg selv nå😩
Det hevdes på HO att TSW har solgt bra også etter salget var slutt ?
nja,
De har solgt MYE via humble bundle. Men det tar litt tid før folk benytter nøklene så antallet installsjoner ( som er det steamspy teller) stiger jevnt og trutt. Inntjening pr solgte spill på humble bundle er lav. Men TSW har jo cash shop og det er der pengene ligger.
Similarweb estimerer antall besøk på conanexiles.com til å være høyere enn ageofconan.com
(siste måned).
Her kan man også se effekten av Humble Bundle på TSW:
Edit:
Flest besøk, basert på land.
Interessant er det også at russerne besøker conanexiles.com i større grad enn thesecretworld.com.
hva mener du med nøkler? spill kjøpt på steam blir jo lagt i spillbiblioteket med engang? eller er det blitt solgt mye uten om steam og?
Humble bundle er utenom steam. Hvor størstedelen av pengene går til veldedighet. Man får nøkler som man kan laste inn i steam for å så laste ned spillene.