Følg med på Funcom aksjen imorgen og fredag Gleder meg!
IGN er passe stor og video var passe bra
@iHHelg Det er stor forskjell hva jeg mener om aksjen, selskapet og CE Jeg tjener gode penger på aksjen og er svært fornøyd med det!
Slapp du Hugo igjen ?
Video på IGN var veldig bra! De fokuserer utelukkende på ting som er nytt ift. andre spill i samme sjanger. F.eks:
- Det er noen av monstrene du trenger sølvkuler for å ta livet av. Som denne her:
- Slavesystemet (thrall), hvor du kan sette dem til å beskytte eiendommen/eiendelene dine mens du ikke er inne i spillet. Et stort problem i survival-sjangere, så hvis de treffer her så er det gjort.
- Ikke bare kan de beskytte deg, de kan også lage våpen, danse osv.
- Sandstorm. Man må forberede seg til denne, for den vil drepe deg hvis du ikke er forberedt. Finn ly, eller lag din egen maske for å kunne overleve i stormen.
- Blir gal etterhvert som du utforsker i de dypere dungeons. (som i Call of Cthulu)
- Religion og guder.
Dritfett! Og det er så sinnsykt bra detaljer på modellene, spesielt dyrene.
Men bra også på menneskene:
Synst eg så du hadde kjøpt Hugo, så lurte på om du har solgt dei igjen ?
Mulig eg roter litt
Jeg har kjøpt Hugo igjen ja, det stemmer, men sitter tungt lastet i Funcom også, helt siden 29 September to be exact
Konklusjon : Kronn rører litt
Sorry men jeg har ikke troen på Funcom, men aksjen er en annen historie
Håper du gladelig spiser ordene i februar
Veksler litt selv. Hadde trua tidligere i uken, men nå begynner jeg å lure på om de blander inn for mye RP elementer.
Men som deg, så har jeg tro på aksjen
Ikke trua… synd for det ser J… Bra ut!!!
Var redd de skulle blande inn for få RP elementer
Håper jo det funker
Bekymringen min er hvorvidt RP elementer faller i smak hos survival fansen.
Vil dette differensiere CE positivt eller negativt sammenlignet med konkurrentene?
Funcom har en nerdete side som ikke alltid har så bred appell, men det kan også gi litt ekstra dybde til spillene. Enig med deg i at det er vanskelig å avgjøre, men positivt om man kan skru av dette hvis man ikke er interessert.
De skal ikke ha egne rp servere, det sier vel noe om hvor mye de legger vekt på dette?
Jeg liker det. Litt rp light er bare sundt for ethvert online spill.
Ikke diss RP’erne. De bruker shitloads med cash in-game, på forskjellig klær og utstyr. Dette har Funcom forstått.
TSW-rp.com har f.eks. 4000 members:
http://www.tsw-rp.com/members