Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Følg med på Funcom aksjen imorgen og fredag :smiley: Gleder meg!

3 Likes

IGN er passe stor og video var passe bra :grinning:

3 Likes

7 Likes

@iHHelg Det er stor forskjell hva jeg mener om aksjen, selskapet og CE :wink: Jeg tjener gode penger på aksjen og er svært fornøyd med det!

3 Likes

Slapp du Hugo igjen ?

Video på IGN var veldig bra! De fokuserer utelukkende på ting som er nytt ift. andre spill i samme sjanger. F.eks:

• Det er noen av monstrene du trenger sølvkuler for å ta livet av. Som denne her:
  • Slavesystemet (thrall), hvor du kan sette dem til å beskytte eiendommen/eiendelene dine mens du ikke er inne i spillet. Et stort problem i survival-sjangere, så hvis de treffer her så er det gjort.
  • Ikke bare kan de beskytte deg, de kan også lage våpen, danse osv.
  • Sandstorm. Man må forberede seg til denne, for den vil drepe deg hvis du ikke er forberedt. Finn ly, eller lag din egen maske for å kunne overleve i stormen.
  • Blir gal etterhvert som du utforsker i de dypere dungeons. (som i Call of Cthulu)
  • Religion og guder.

Dritfett! Og det er så sinnsykt bra detaljer på modellene, spesielt dyrene.

Men bra også på menneskene:

8 Likes

@koe Slapp Hugo? Hva mener du?

Synst eg så du hadde kjøpt Hugo, så lurte på om du har solgt dei igjen ?
Mulig eg roter litt :thinking:

Jeg har kjøpt Hugo igjen ja, det stemmer, men sitter tungt lastet i Funcom også, helt siden 29 September to be exact :wink:

Konklusjon : Kronn rører litt :grin:

2 Likes

Sorry men jeg har ikke troen på Funcom, men aksjen er en annen historie :smiley:

2 Likes

Håper du gladelig spiser ordene i februar :smile:

1 Like

Veksler litt selv. Hadde trua tidligere i uken, men nå begynner jeg å lure på om de blander inn for mye RP elementer.

Men som deg, så har jeg tro på aksjen :wink:

1 Like

Ikke trua… synd for det ser J… Bra ut!!!

7 Likes

Var redd de skulle blande inn for få RP elementer :joy:

1 Like

Håper jo det funker :slight_smile:
Bekymringen min er hvorvidt RP elementer faller i smak hos survival fansen.
Vil dette differensiere CE positivt eller negativt sammenlignet med konkurrentene?

1 Like

Funcom har en nerdete side som ikke alltid har så bred appell, men det kan også gi litt ekstra dybde til spillene. Enig med deg i at det er vanskelig å avgjøre, men positivt om man kan skru av dette hvis man ikke er interessert.

3 Likes

De skal ikke ha egne rp servere, det sier vel noe om hvor mye de legger vekt på dette?

1 Like

Jeg liker det. Litt rp light er bare sundt for ethvert online spill.

1 Like

Ikke diss RP’erne. De bruker shitloads med cash in-game, på forskjellig klær og utstyr. Dette har Funcom forstått.

TSW-rp.com har f.eks. 4000 members:
http://www.tsw-rp.com/members

2 Likes