Ingen som disser RP’erne. Spør bare om det er de som er målgruppen.
Det er ingen cash shop i EA.
… enda?
Ikke ta det så bokstavlig, var bare humoristisk ment
Nei men det kan være at det kommer på et senere tidspunkt, og det kan også være at de trekkes til AOC/TSW. Samtidig er de lojale.
Det eneste jeg kanskje ikke likte var det med insanity og dansing.
Likte godt insanity at du blir litt smågal og kanskje ser fantasi ting - men det kunne de gjort til noe spennende og kanskje man kunne finne noe spesielt nå man var påvirket.
Istedet for dansing, så kanskje man skulle hatt en potion, eller kanskje man bare måtte sette av litt tid til å slappe av etc. Dansing? idk…
Dansing er morro, det har de faktisk tatt fra SWG. STar wars galaxies, hvor det å se på folk som underholdt ( dansing med mer) økte diverse atributer.
De har vel ikke gått inn i detaljene på hvordan man får tilbake sin mentale helse. Dansing er så vidt jeg har forstått bare en del av det man kan gjøre. Kanskje finnes det potions for dette også.
Selv synes jeg det høres tøft ut.
Her fra Call of Cthulhu:
Jo, men om det skal være en plage i spillet.
Å shit nå må jeg stoppe det jeg holder på med for jeg holder på å bli litt insane her… Hmm hvor finner jeg nærmeste danser (?), shit andre siden av øyen…
FFS jeg var jo nesten ferdig med X - nå må jeg helt over til andre siden og se på en NPC som danser litt før jeg kan fortsette…
Du drar med eg et lite harem!
Dette er jeg overbevist om at de har tenkt på, og har en løsning på.
Jojo kanskje det.
Men er generelt lite fan av spill mekanismer som ikke er utfordrende, men er lagt inn bare for at spilleren skal bruke mer tid. Slutt med det du har lyst å gjøre for nå må du gå og trykke på knapp X før du kan fortsette.
Det holder med at du må drikke, spise, holde deg varm, kjøle deg ned, gjemme deg fra sandstormer, slåss mot monstre som står i veien. Trenger ikke å kaste bort tid på å se på NPC’s som danser. I hvertfall ikke dersom Insanity bare er en ulempe! - dersom det er slik at du kan oppdage spennende ting med insanity, men ikke må la det gå for langt, så er det OK med f.eks dansere.
Et harem burde være bedre en dansere…,. Masse rumper og pupper… halvnakne/nakne kvinnfolk… som drikker vin…
Tror nok det kommer
Det tror jeg og… Vi VIL HA PUPPER FUNCOM!!!
Jeg vil drikke meg full som i Duke Nukem Forever
Dette tror jeg faktisk ikke de har gjort for at spilleren skal bruke lengre tid, men for å lage en kul funksjon i spillet. Joel Bylos er ikke tilhenger av den måten å gjøre det på (legge inn funksjoner for at spilleren skal bruke lengre tid), og det var derfor man blant annet hadde mulighet til å løpe i “The Park”. Han er også veldig glad i Call of Cthulhu.
Denne type mekanismer fungerer i The Park som du spiller over et par timer, men vet ikke om det passer så godt her. Helt greit hvis det er lett å skru av.
Fra Xi
Tonen i epostene fra ABG Sundal Collier var klart irritert da de etter å ha jobbet sammen med DNB for å få til en emisjon i april 2012 opplevde at Funcoms tidligere toppsjef først solgte aksjer og dermed lukket muligheten. Dette fremkommer i den pågående innsidesaken i retten. Aktørene har ulik oppfatning om emisjonsplanene var konkrete eller bare på sonderingsnivå. Emisjonen ble til slutt gjennomført i juni, da ved hjelp av Carnegie. (DN)