Når tingene begynner å vise seg fra en bedre side, oppmerksomheten øker så faller Funcom, dette er en aksje som herjes med på godt å vondt
Skulle akkurat til å si det samme. Jo mer vi får se av CE og jo bedre der vi får se ser ut og jo mindre relativ risiko blir, jo mer faller Funcom eller står på stedet hvil…
Det er snodig dynamikk i denne aksjen og i hvert fall ikke like lett å forutse bevegelse som før!
Det var godt å se at Piratos syns aksjen var billig nok nå og tok en halv mill aksjer
Svakhetstegn i aksjen at kursen likevel går nedover. rt 1.58.
Nærmer meg stop los…
DA bør du selge
Har alltid bommet på når hype-rallyet er over ved tidligere lanseringer. Tror ikke det er over enda, men ville jo vært typisk.
Solgte meg ut med 89000kr i tap totalt i dag.
Det blei dekka opp på en time i QEC
89 000?
Hvor mye aksjer hadde du til hvilken kurs?
Hemmelig… men mye blei kjøpt måneden før Emi så kursen var godt over 2 dessverre. Hadde til og med “tjuvlånt” noen penger jeg hadde på konto for mamma, så det er litt digg å være i null igjen iaffal
Lever farlig.
Ikke kjøp aksjer for penger du ikke har råd til å miste…
Begynner å lære så smått! Så det har vært verdifullt
Men litt digg å leve farlig også
Klok av skade.
Du blir lei av å leve farlig. Derfor jeg solgte FC på 1.81 etter ca 35% oppgang siden forrige inngang.
Er veldig fornøyd om jeg får 30% på handlene mine
Lurer på om det har sammenheng med nano sitt store fall. De har vel strengt talt ikke årsak til å ha vært nede på 98 i dag når de har berørt 129 denne uka. Siden begge er høyrisiko aksjer i den generelle vurdering bytter vel småsparerne ut funcom med mere nano i dag. Eneste grunn til fallet i dag som jeg kan se så langt. Er på jobb så lite anledning å finlese. Targovax ser ut til å lide av samme.
Beklager Roy… det er fryktelig surt å “måtte” selge på et såpass ugunstig tidspunkt. Det er så mye som skjer nå og så mange triggere fremover at jeg tror du ikke hadde måtte vente lenge før du var i pluss igjen men… gjort er gjort antar jeg
I aksjemarkedet gjelder det å sikre seg selv spillerom. Svært ofte går gevinsten til de tålmodige på bekostning av de utålmodige!
Måtte kjøpe litt mer i dag…ødelegger litt for snittet mitt, men 204k på 1,14 nå. CE ser kjempelovende ut, og det finnes en drøsssssss med triggere de neste månedene. Irriterer meg litt at det ikke er mer styrke i aksjen nå, men får være litt tålmodig. Jeg tror kursen skal opp mye, og jeg tror CE kommer til å selge nærmere 1 million kopier, enn 500k. Bagger skriver mye rart, men listen hans på triggere likte jeg:
- Anarchy Online blir gjort tilgjengelig på Steam
- CGI trailer Conan Exiles
- Flere dev. streams der de viser f.eks. combat
- Investormøte Funcom, Stockholm
- Preorder EA Conan Exiles
- Videre TSW salg
- Nyttårsrally?
- 31 Januar: EA launch
- Februar leveres Q4 tallene som kanskje kan vise en del ny inntjening fra AOC/TSW, men også fra H&S (selv om det vel ikke ble det helt store salgsmessig)
Kan se ut som jeg for rett:)
“Toppen har vært på 1,80 ish nå… nå kommer den nok til å sige nedover i ukene som kommer… så blir det et lite løft i januar opp til samme nivå… og det var det”
Det er få av oss som undervurderer Bagger. Han kan mye om Funcom og hvordan aksjen oppfører seg. Det er helt sikkert. Om han gjør det han sier han gjør på HO er en annen sak…
Aldri i verden! Det tar jeg gjerne et veddemål på!
HVa sier baggern?