Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Skjønner ikke helt hvordan du regner hjem det - da må du jo ha ganske bearish forventningsbilde til CE i så fall? Kurs på 1,80 tilsier en mcap på 450mn eller noe sånt?

Ny melding! Men var bare at denne videoen var sluppet…

http://www.funcom.com/news/funcom_reveals_survival_in_new_video_for_open_world_game_conan_exiles

får ta den med, litt merkelig melding, nytt innside-kjøp på gang?

1 Like

Alltid nesten litt for spennende når Funcom melding tikker inn… Men denna var kjedelig da…

:slight_smile:

Vi kan kanskje fjerne CE EA preorders fra den triggerlisten, eller mener hun noe annet med “signups”?

1 Like

Fint. Sitter på mobil så litt lat jeg…

Ikke merkelig melding! Vi har jo selv etterlyst det :slight_smile: @koe ?? mailet dem vell ang å melde det over børs slik at tradere også får det med seg :slight_smile:

1 Like

Er ikke dette den videoen som har ligget ute en tid?

1 Like

Nei ikke meg, men du har rett, det var noen herfra som gjorde det/eller i alle fall tenkte på å gjøre det. Husker ikke hvem.

Det er riktignok den samme videoen, men nå har de sendt den ut til pressehusa rundt omkring.

2 Likes

Jeg vet ikke, bare sånn generelt :slight_smile:

Jeg sendte mail på bakgrunn av det vi snakket om at de burde ha pressemeldinger på ting som kan være kurs sensitivt så alle, selv de uten sosiale medier får beskjed :slight_smile:

2 Likes

Der er ikke dumt av Funcom å slippe slike meldinger. Det skader ikke og kan ikke koste mye ressurser. En måte å sikre seg litt på det også.

Og jeg tror det kan ha positiv effekt å øke oppmerksomheten mot investorer.

Bare litt kjedelig for oss som FØLGER MED…

:wink:

De MÅ benytte seg av all mf de kan, små som store, da de må få info om spillet ut til flest mulig. Ikke for å hype kurs, det holder å nå nok mennesker, da selger spillet og kursen går likevel opp, bare noe senere. At det står rolig nå skjønner jeg rett og slett ikke, men som Cagey så er det mange sore investorer som er in it for the money, og har ikke katta peiling på hva spillet er og hvordan det ser ut. Nye tider i Funcom, og med rævva track record får slike utslag tror jeg. Selger spillet så vil det bli dekning av aksjern fra flere, og da vil det bli umulig å holde kursen tilbake, husk de har ikke solgt 1 spill enda :wink:

2 Likes

Funcom er tilbake på 1,63 pga meldingen. Helt kurrant å melde den.

2 Likes

Tror jeg selger alt siden
@Jan går spådd dommedag. Orker ikke en black thursday til med 600k i rødt ass.

Takk orakel @Jan

4 Likes

I Funcoms tilfelle så det sikkert insane bra ut i forkant av TSW også, de fleste spill ser flotte ut i hypen før release. Forskjellen fra tidligere til nå er UE4, kjent IP “og en sjanger som er populær”.

2 Likes

Viktig å børsmelde alt. Hvite menn som pusher 50 sitter ikke å ser på youtube som oss, må da vite :slight_smile:

2 Likes

selg den litt mer da :wink:

Skulle bare mangle, Håkon… Må passe litt på hverandre:)

1 Like

Noen forståsegpåere som har en fin mening om hvor langt den vi får Funcom, eller har vi sett bunnen og den turer oppigjen ?