Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Brudd oppover lar vente på seg. For en som er positiv, og som som for en gangs skyld har god grunn til å være det, blir man litt utålmodig (kikker over på NANO).

Jeg tror vi tar en LMO som i januar 2014. Kursen lå rundt 2 i desember og i løpet av januar var vi oppe i 5-6. Selv om det har blitt mange flere aksjer er potensialet mye mer tydelig i Conan Exiles. Så ja, det kan skje.

1 Like

Hva synes dere om denne videoen?

7 Likes

Likte videoen, synd den har 180 views… :frowning:

2 Likes

Litt artig på HO med antall tråder, når det topper seg med masse diskusjonstråder så stagnerer kursen og går tilbake, da er det ofte lurt å lette seg litt hvis man trader. Så faller kursen noe antall tråder minsker og til slutt er det nesten ingen som diskuterer lengre, volumet avtar. Nå er omsetning lav, og det er få tråder på HO. Det er som regel alltid før det begynner på en ny oppgang. Midt oppi alt er det helt tyst fra Bagger :wink:

4 Likes

Fra neste uke er salgene rundt 1.60 fjernet, og alle tradere og småsparere kommer på banen igjen.

Har tidligere tippet 1.40, men har begynt å tro at bunnen blir noe høyere så ny kortsiktig bunn tror jeg blir 1.46 (har lært av @anon91440261 å unngå runde tall). Inngang 1.46 ut på 2.34 er jo ganske grei avkastning, men samtidig er det ikke gitt at vi når opp over 2 før EA lansering så tror jeg holder meg til strategien om å investere på fakta og ikke spekulasjon.

3 Likes

Funcom har utviklet seg til å bli en av de kjedeligste aksjene jeg har… :wink:

Ender vel med at jeg selger rundt 2 kroner og så tennes raketten!

1 Like

Mye av oppsiden før lansering ble ødelagt av emisjonen

5 Likes

Men overlever Funcom CE blir det interessant å være langsiktig. Hadde vært fint å fått lurt ut 50% før EA på 2-3 kroner og glemt resten…

1 Like

RSI snart under 50,

2 Likes

Håper de smeller ut deilig info i AMA idag… Smelt ut prisen for eks :wink:

1 Like

Håper den faller ytterligere, så det går ann kjøpe noe som er til noe :wink:

1 Like

snur den opp her da? PAS har handlet mye med snitt 1,55, kommer nok en pump opp iløpet av dagen

1 Like

tok litt mer fun nå :wink:

2 Likes

Har liggende på 1,55 :slight_smile:

Få ut fingern og kjøp. Stikker nå!

tror den vender opp

Har egentlig nok :slight_smile: men var jo tilbud.

1 Like

Jan banan, hold deg for god til slik offtopic crap! Finnes andre forum hvor du kan få utløp…

2 Likes

Er du en av de som puttet hele porteføljen over i NANO når den stod i 127? Greit at du er (ekstremt) negativ, men back det up da? Sleng fakta på bordet istedet for vrøvl

4 Likes