Myrseth solgte vel resten av sitt.
Var visst 2 økter i dag. En på slutten av jobbdagen, og en når ungene hadde lagt seg Peak kl 1450 og kl 2000 (alt etter tidssoner seff)
Fortsatt 11 in-game.
Ser småsparere har solgt for harde livet i dag, volum går ned og rsi kommer på plass før 20. Des. Synd for dem som ikke ser at toget nå er i ferd med å innta plassen. Mot slutten av neste uke kjører vi hardt videre. Hadde ikke trodd at Funcom ville være så teknisk så nære launch, men det bestemmer jo eierene.
Kan se ut som det er småsparere som skal ut “før launch” som selger, mens de store proffe sitter… sier noe om rekylen som kan komme.
Vi kan konsentrere oss om hva Funcom kommer med så får kursen seile sin egen sjø. Kursen viser iallefall at det er de “proffe” som er inne, ellers ville kursen kanskje stått i 4 kr allerede? Combat til uka, så går vi se hvordan tilbakemeldingene er på det. Så lenge Fcom leverer 85-90% likes vs dislikes så lover det bra for januar og potensielt storsalg
Ja, massemedia har ikke fått ferten av dette enda. Håper egentlig Funcom kan tirre på seg noen store amerikanske medier med Thrall systemet sitt For gjøre som Asbjørn og ta en nellik om gangen.
Er dere helt sikre på dette ?
Man skal ikke være helt sikker på noe med Funcom?
Akkurat dette er det mulig å være helt sikker på
EDIT: For å si det slik … Hvis noen har tenkt å selge pga at de tror Jebsen har konvertert aksjer så tror jeg de gjør en tabbe Hvis noen vil selge så bør de finne en ny grunn
"In addition, KGJ Investments holds 60 convertible bonds and 5,000,000
warrants to subscribe for shares in Funcom N.V. (one
warrant giving the right to subscribe for one share). "
EDIT2: Ikke utenkelig at det blir en kjøpsmulighet ved åpning på mandag pga at folk tror det er Jebsen som har konvertert
Så noen satt med to bonds a 100 000 + renter?
Ja. Skal ikke glemme at det var mange på funcominvestor.com som eide 1 eller 2 bonds. Ikke utenkelig at de fremdeles er på forumet
Enig med Nofun her!
Hvem tror du det er da?
Jeg klarer iallfall ikke å finne en eneste grunn til at Jebsen skulle konvertere bonds for $180000 ( spesielt siden han har lock-up ut året ).
Dette må du forklare nærmere… ?
Jeg trodde det var lov med kun 10% (20%?). Pga det unntaket du nevnte.
Enig i at det sannsynligvis er en av de mindre som konverterer.
Haha! Ikke utenkelig nei…
Edit: Måtte vel bare ha litt flere aksjer å leke med nå som han skal “jobbe” med aksjer fulltid. Godt godt…
Jeg tenker at det er mange luringer som har utnyttet den situasjonen som Funcom var i mtp emisjonen, og som er inne med lavt snitt. Det er ikke alle investorer som jakter 200% oppgang, hvis risiko er høy for at det skjer noe det som regel alltid er.
Hvis du sitter med noen millioner aksjer i Funcom og har vært med opp fra krona eller kanskje emisjonkurs, så kan det være fristende å realisere gevinst underveis, da det blir snakk om store mengder aksjer på enkeltpersoner av totalen, så er det enkelt å påvirke kursen.
Småinvestorer er i større grad villig til å ta høyere risiko, og mange større fisker ville kanskje ikke vært inne i aksjen uten den muligheten de fikk med stor rabatt pga emisjonen, mens en småaksjonær som flere av oss som blir pumped på news er kanskje mer risikovillige og kjøper på vesentlig høyere nivåer enn de proffe ville gjort. Så når de større realiserer flere hundre tusen aksjer så blir også mange små nervøse, og hiver seg på. Kombinert med historikken til Funcom så begrenser dette kanskje oppgangen denne gangen før vi får mer fakta iform av salgstall osv. Tanker jeg sitter med iallefall