Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

har du ikke hørt det ? Funcom skal marknadsføre spillet :see_no_evil::moneybag:

4 Likes

Markedet begynner å tro på at Funcom vil sitte igjen med $20 per solgte conan exiles spill

3 Likes

Forrige topp ryker til uken, streamen i morgen blir episk OG den inneholder elementer sjangeren ikke har sett fra før :slight_smile: med lyd…

Kanskje det blir med lyd men uten bilde denne gangen ? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Hvilken topp tenker du ?

Når du ser slike meldinger så kan det bli mye moro de neste 5-6 ukene.

1,79 - men det ligger til rette for test på 2 tallet tenker jeg HVIS stream er som jeg tror. RSI på 63, mye å gå på foreløpig :slight_smile: Regner med Irathi kommer med noe snacks snart teknisk

1 Like

Trade litt selv… Da jg trader kun med 10)% resten er long… Temker du trader mer… :wink:

Trader noen aksjer men ikke de jeg er long i (Funcom, Nano og Biotec (ble ufrivillig long der).

Skal vurdere å allokere noe av potten i TRVX til å trade Funcom. Spesielt om OHSen til @Irathi slår til!

1 Like

Topp 20 aksjonær som øker nå tror jeg. Jeg bestiller nok en liste på onsdag

1 Like

MLI ja. Det er lenge siden jeg har sett noe til de i Funcom.

Lenge siden de kjøpte mye netto på en gang ja, men de har hele tiden vært aktive med mindre nettovolum

Skulle inn og kommentere MLI, men der ble eg for sen ja.
Halv mill i netto kjøp, er sånn vi liker det :+1:

TSW leder an i mest undervurderte MMO. Snart 1000 stemmer avgitt.

http://massivelyop.com/2016/12/12/massively-ops-best-of-2016-awards-most-underrated-mmo/

7 Likes

Ble flyttet til Buy idag 15.12

6 Likes

Ok bør vel trekke den på 1.78. Blir vel litt lavt å selge noe der nå

8 Likes

Frisk interesse for den første streamen, tror nok de pumper ads på den. Opp til 230k views nå, fra 155k her 2 dager tilbake. https://www.youtube.com/watch?v=7LU_cs3vpws&t=2426s

Blir bra interesse for morgendagens stream.

5 Likes

Kanskje Funcom blir rike på ads og streaming på tubern? :smiley:

1 Like

Da trenger de kun å.lage prototype spill til evig tid haha

Synd det er så mange dislikes på den. Får håpe det blir bedre i morgen kveld da.