Lettet meg for de ekstra 50k jeg. Så har jeg 50k i backup i tilfelle den går ned igjen. Trolig går den videre, men det er 200k jeg egentlig vil ha. Kjøpt 1.47 og solgt 1.78.
Bra jobbet Morti, liker at du er konsekvent!
Hvorfor trykker dere like på at han selger? Vi vil se 2 kr (!) (Jeg bare tuller. Gratulerer med gevinsten!)
Fordi alt som skjer før launch er bonus, er salgstallene som skal ta oss til ATH !
Nytter lite det hvis man blir stående på perrongen når toget går. Anser trading i Funcom nå som risikosport. Alt taler for at den skal bryte 1.80 og da blir det test av 2 kr. Om vi bryter på første forsøk er jeg mer usikker på og mulig jeg selger ut litt på 2 kr for å kjøpe tilbake - men det kommer an på streamen i dag…
hemmelige salg?
Det gikk så fort at de ikke rakk å få med hvem som var kjøper/selger
Hehe, normalt dukker det opp et par sekunder senere, men virker som traderen bare ga opp.
Solgte litt på 1,75
Merk : ikke alt
Merkverdig stille her i dag?
Chatten har jo gått varm
- at nedturen i Nano nok engasjerer mer.
Hvem er på chatten?
allle insiderene
Ja, forstod det, men hvem er der nå? Hvor mange liksom? Er det flere enn på XI chatten?
Alle som er innsidere er alltid pålogget chatten når de er på siden, det går ikke ann å se antallet. XI chatten er nok større. Men der står jo et mindretall for alle postene.
Har vel ca 50 insidere
Oi, Funcom ser jo ut som et bra spillselskap. Hva er dette for noe? Streamen var en suksess denne gangen
Kjempe god respons på det de viste og over 1,1k seere live.
Kjempe fornøyd med det de fikk til på streamen i dag. Var gøy å se på faktisk ^^ Tror dette vil slå positivt ut på kursen, basert på at vi så en negativ reaksjon da streamen var dårlig forrige gang. Men får se på mandag
Det var en ting de fokuserte mer på enn alt annet nå i denne fasen, og det var stabilitet. Godt å høre. Og combat ser ut til å ha dybde. Blir nok best in class der ja. Og gore / fatalities likte jeg også. Byggingen hadde en fin stil og en kan være ganske så kreativ her. Enkelt å forstå og sette seg inn i hvordan menyer og UI fungerer. Topp class stream i min bok
AI fungerte ikke skikkelig i streamen. Joel hadde en kappe på som gjorde han usynlig for fienden. Pluss at NPC’s ved en feil hadde lavere hastighet på nedlastingen. Et eller annet. Han forklarte det ganske tidlig/midtveis. No big deal. De fikser mesteparten av det der regner jeg med. To NPC’s som står oppå hverandre og slike ting er enkle å fikse.
Big ups til community manageren. Synes han gjør en sjukt bra jobb for Funcom.