Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Lettet meg for de ekstra 50k jeg. Så har jeg 50k i backup i tilfelle den går ned igjen. Trolig går den videre, men det er 200k jeg egentlig vil ha. Kjøpt 1.47 og solgt 1.78.

7 Likes

Bra jobbet Morti, liker at du er konsekvent! :slight_smile:

1 Like

Hvorfor trykker dere like på at han selger? Vi vil se 2 kr (!) :frowning: (Jeg bare tuller. Gratulerer med gevinsten!)

6 Likes

Fordi alt som skjer før launch er bonus, er salgstallene som skal ta oss til ATH !

3 Likes

Nytter lite det hvis man blir stående på perrongen når toget går. Anser trading i Funcom nå som risikosport. Alt taler for at den skal bryte 1.80 og da blir det test av 2 kr. Om vi bryter på første forsøk er jeg mer usikker på og mulig jeg selger ut litt på 2 kr for å kjøpe tilbake - men det kommer an på streamen i dag… :slight_smile:

1 Like

hemmelige salg?

2 Likes

Det gikk så fort at de ikke rakk å få med hvem som var kjøper/selger :wink:

4 Likes

Hehe, normalt dukker det opp et par sekunder senere, men virker som traderen bare ga opp.

Solgte litt på 1,75
Merk : ikke alt

Merkverdig stille her i dag?

Chatten har jo gått varm :wink:

• at nedturen i Nano nok engasjerer mer.
3 Likes

Hvem er på chatten?

allle insiderene

1 Like

Ja, forstod det, men hvem er der nå? Hvor mange liksom? Er det flere enn på XI chatten?

1 Like

Alle som er innsidere er alltid pålogget chatten når de er på siden, det går ikke ann å se antallet. XI chatten er nok større. Men der står jo et mindretall for alle postene.

3 Likes

Har vel ca 50 insidere

3 Likes

Oi, Funcom ser jo ut som et bra spillselskap. Hva er dette for noe? :stuck_out_tongue: Streamen var en suksess denne gangen :smiley: Kjempe god respons på det de viste og over 1,1k seere live.

Kjempe fornøyd med det de fikk til på streamen i dag. Var gøy å se på faktisk ^^ Tror dette vil slå positivt ut på kursen, basert på at vi så en negativ reaksjon da streamen var dårlig forrige gang. Men får se på mandag :slight_smile:

5 Likes

For de som ikke har sett streamen enda: https://www.twitch.tv/funcom/v/107839791

5 Likes

Det var en ting de fokuserte mer på enn alt annet nå i denne fasen, og det var stabilitet. Godt å høre. Og combat ser ut til å ha dybde. Blir nok best in class der ja. Og gore / fatalities likte jeg også. Byggingen hadde en fin stil og en kan være ganske så kreativ her. Enkelt å forstå og sette seg inn i hvordan menyer og UI fungerer. Topp class stream i min bok :slight_smile:

AI fungerte ikke skikkelig i streamen. Joel hadde en kappe på som gjorde han usynlig for fienden. Pluss at NPC’s ved en feil hadde lavere hastighet på nedlastingen. Et eller annet. Han forklarte det ganske tidlig/midtveis. No big deal. De fikser mesteparten av det der regner jeg med. To NPC’s som står oppå hverandre og slike ting er enkle å fikse.

6 Likes

Big ups til community manageren. Synes han gjør en sjukt bra jobb for Funcom.

5 Likes