Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Pushes videre med enda mer publisitet.

6 Likes

Likte avslutningen ’ If anything can give the open-world survival genre the kick up the backside it so desperately needs, it’s an army of slaves duking it out with a 60-foot tall metal man.’

8 Likes

Bare for å få det ned på papiret for de som ikke har fått det med seg enda, jeg har ikke troen på Funcom. Jeg har aldri vært lastet med så mye kapital i en enkelt aksje før, men jeg er her bare for å tjene penger før launch. Etter det ønsker jeg dere alle lykke til :smiley:

4 Likes

Flott at du flagger ditt syn.

Jeg er også med for pengene, men synes det er interessant å følge med også. Men prisen kan selvsagt bli høy. Jeg har også puttet litt i overkant mye i Funcom…

2 Likes

Gleder meg til mandag, da skal eg selge 20k på 2,04 :clap:

3 Likes

Jeg skulle helst sett 2,2x, liker ikke å selge under 100% :smile:

Jeg venter på 2017 før jeg selger aksjene i Funcom.

Hehe, høy på pæra ? :wink:

1 Like

Forstår ikkje? :smile:

1 Like

På discorden for Conan Exiles er de allerede i gang med å rekruttere til guilds og lignende.

Foreløpig er det 87 stykker der. Vokser stadig og det har vært tiltakende aktivitet i det siste.

10 Likes

Selv om det ikke skal streames så forventer jeg en julegave ila uken. En pressemelding banker oss opp mot 2. Hva tror dere, kommer det noe news før vi ringer julen inn?

De overrasket med den Dark Horse Comics meldingen så her er alt mulig? :slight_smile:

Det kommer en ny promo trailer slik som sist og børsmelding om AO launch på Steam.

1 Like

Det var jeg ikke klar over. Kan fjerne lenken.

Bare onns som skaper seg.

“Soundtrack will be made by Hans Zimmer” -Funcom

:stuck_out_tongue::heart_eyes:

1 Like

Har de kommet ut med det nå? Hvis det stemmer er det rimelig heftig. Han står blant annet for musikken til Gladiatoren pluss en haug av andre storfilmer. Skal lete lenge for og finne en dyktigere fyr. http://www.imdb.com/name/nm0001877/?ref_=ttfc_fc_cr10

DEt er nok en spøk ja ;=) Fra larsen sin side.

2 Likes