Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

hehe :). Da får vi håpe at spøken blir virkelighet. Men det skjer ikke, da hadde Fucom sprengt budsjettet til CE.

Glenn Danzig har vært innom Funcomkontorene. Denne sangen her fra han ble blant annet brukt i GTA San Andreas.

For de som ikke vet hvem Laurie Payne er, så var hun Community Manager for Funcom på dette tidspunktet.

Det var en spøk fra min side ja :smiley: Derfor jeg skrev det med " "

5 Likes

Var det i morgen det skulle være investor møte i Stockholm ? Viss det var i morgen hva forventes fra dette møte !?

Kjedelig førjulsuke så langt :snowman:

Funcom ser ut til å ha satset riktig, når de nå har gått ut og satset hardt på RP-spillerne. Flere av de større klanene og nettstedene knytter seg nå til Conan Exiles. Her er et av dem:

Faktisk så har de 2 stillingsannonser ute, bare for Conan Exiles:

7 Likes

Da har jeg kjøpt inn igjen 25000 aksjer på 1.68.

3 Likes

Toppene som letter seg nå? Mye nettosalg :slight_smile:

På den positive siden så har jo Morti fått aksjene sine, så det vil jo påvirke kursen slik at vi skal opp.

2 Likes

Du får ta ut en liste på onsdag å sjekke :wink:

1 Like

Jeg jobber 7-23 hele uken, så sitter nok stille i båten uansett. Rett inn å sjekke kurs i lunsj, samt etter jobb💰

1 Like

MSI har tatt mye sist tiden

Vi veit mange skal ut basert på idioti og historikk, la de selge sier jeg…

3 Likes

Frustrerende å måtte vente på oppgangen, men sånn er det. Synes bare at det er så merkelig at for hver gang de bekrefter gjennom dev.blogs at ting ser bra ut og er godt i rute til EA - så faller aksjen…

Jeg tror aksjen nå trades på streamene. inn litt før stream, ut etter stream, tror ikke det er noe værre enn det og taktikken har fungert på de 2 første CE-streamene for dem som har prøvd.

Det er jo ikke noe stress om man tror Funcom lykkes, da vil jo kursen på ett tidspunkt eksplodere uansett.

1 Like

Hahaha - det er klart det er stress!:slight_smile: Jeg tror de vil lykkes, men jeg VET jo ikke. Sånn sett er det så deilig med oppgang underveis…

1 Like

Funcom er en av de aksjene som tar en hompete tur oppover, og med tidsperspektiv på 3-4 dager blir man frustrert. Om man faktisk skal sitte mot launch kan man egentlig bare la aksjen leve sitt eget liv og komme tilbake til 30-100% opp i slutten av januar. Det har fungert helt siden i sommer, og caset har bare blitt sterkere siden den gang. Spillet ser ekstremt bra ut i forhold til konkurrentene og markedet reagerer veldig positivt på markedsføringen. Samtidig har Funcom sluttet med overhyping og falske lovnader, og det er enda en grunn til å være relativt sett mer positiv nå enn ved tidligere lanseringer. Så får vi se da, har aksjemarkedet en interesse i å se aksjen i 3-4kr før launch? Eller kommer dette lenge etter launch når vi ser resultatene fra en vellykket lansering? Eller må vi vente helt til det kommer nyheter om planlagt full release og en dato for dette? Vi får se :slight_smile:

1 Like

Foreslår dere kikker på den tekniske tråden, så blir dere roligere… :slight_smile:

2 Likes

Litt overraskende med et fortsatt såpass salgspress , men som sagt jeg håper ikke på noen voldsom økning før launch.

Husk at dette skjer i morgen

5 Likes