Tro kan man gjøre i kirken!
Men det er vel idag Funcom skal flørte litt med svenske investorer, det kan sende kursen litt opp. Men jeg tror ikke vi får markant økning før salgstall foreligger.
Tro kan man gjøre i kirken!
Men det er vel idag Funcom skal flørte litt med svenske investorer, det kan sende kursen litt opp. Men jeg tror ikke vi får markant økning før salgstall foreligger.
Hehe, du “tror” jo selv. Men jeg tror du tar feil. Mener vi fremdeles skal opp 20-30% før launch.
Vi skal opp før 31 Januar, sier seg selv 1 Februar går den dundas og ned 30%
Hvorfor skal vi opp ytterligere 20-30% før launch?
On the top of my head:
Ser vi ikke 2 kr før launch vil jeg bli skeptisk. Det gir ikke mening basert på overnevnte.
Etter første uka reprises trolig aksjen med 100% rett opp, minst!
For å være kjip.
Jeg tror evt oppgang mot 2kr blir drept av at folk tar gevinst og vi trenger salgstall før aksjen får nok moment og fart til å ta unna de som vil ut.
Hvorfor skeptisk, tror du det er en korrelasjon mellom aksjekurs og antall solgte spill. Feks at alle som kjøper spillet kjøper aksjer i forkant?
Mtp nervøsiteten til folk, bla her inne så tror jeg ikke vi skal opp før launch, folk pisser i buksa når aksjen først har steget 20% for så å falle litt tilbake igjen. Alle skal være så forbanna smarte, Larsen skal tjene penger fordi kursen har steget før prelaunch og skal gjøre som det har vært gjort før. Dette virker ikke denne gang
Det motsatte har vært tilfelle tidligere så nei. Men likevel. Aksjen prises på forventninger og hvis disse forblir så lave som de er nå, da blir jeg også skeptisk. Jeg har trua på Funcom og ønsker de skal lykkes men vil da begynne å tenke å omplassere pengene til salgstall foreligger.
Men det er bare meg. Husk jeg har høyere snitt enn andre her inne.
Sånn egentlig så hadde det vært midt i blinken og ligget rundt 1,7-2,20 før launch!! Når da Funcom knuse til med salgstall fra en annen verden så blir det som historien om pannekaken som løper fra mor, 7 skrikerunger, mann brann, høne pøne, hane pane og samtlige taxi sjåfører! Jeg har ikke nerver til hinsides korrigeringer rett ved launch
Jeg tror mange kanskje ikke har så trua på Funcom, men på at det folk sier om oppgang er riktig. Kanskje mer håp om å dra inn litt lettjente penger. Jeg har feks hatt trua på Funcom når de begynte restruktureringen for noen år tilbake, og de har imponert meg med kostnadsreduksjon, når dette styrket seg ytterligere så vil de etter min mening lykeks de neste årene, ikke bare med CE. CE er jeg sikker på selger 500k første halvår, så akkurat den tar jeg med knusende ro. TSW selger bra fortsatt, der får vi fort 100k nye eiere når den nye oppdateringen hvis vi skal legge salgstrend til grunn.
MEN, jeg tror det er mange som tror det er penger på gata, og det er utrolig mange amatører inne i en aksje som Funcom, inklusive meg selv. Så fort det butter litt i mot, så ser man etter nye alternativer å tjene raske penger på. Det er typer som Holmes, Morti osv som sitter med de store pengene i fremtiden såfremt de gjør sine egne “analyser” godt nok og holder seg til samme strategi som nå. Jeg tror iallefall det
Hva tenker dere om en ny DLC til Age of Conan? Har Funcom tenkt å overraske oss alle? I går la de til en ny DLC til AOC i Steam-databasen. Kan det være noe som kommer eller er det noe annet de legger til her?
Det er en grunn til kursen ikke har gått opp mer. For mange har solgt seg ut alt for tidlig. See ya suckers! Jeg har 225k hehe
Hver gang det kommer en pressemelding, trailer eller børsmelding så stiger volumet lett over 30 mill aksjer. Vi har sett over 25 millioner omsatt uten en eneste nyhet. Dere trenger ikke være redde eller nervøse for at det ikke kommer nok volum til at de store får solgt seg ut om de vil. Det kommer flere sjanser bare før lansering. Vi vil nok også se volum over 50 mill de 1-3 dagene etter lansering.
De som selger på dager som dette med ingen nyheter hadde solgt med en gang kursen stakk opp bittelitt likevel. La de tømme seg i lommene våre nå. Vi VET jo hva som kommer nå fremover. Jeg tror vi får noe allerede denne uka. Kanskje i morgen allerede…
Jeg venter en børsmelding de nærmeste dagene
De har i hvertfall lært å rename filene sine hehe. Søren og! Det er vel vår fortjeneste det
Det er stort sett DNB som tar i mot på kjøpersiden nå
DNM 240 294 1.70 407 631 50.41%
Når kommer neste build film tro? Har de sagt noe om det?
I romjula kommer neste film.
Neste CE Twitch kommer 6 januar 2017.