Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Synes filmene viser spillet mye bedre enn Twitch. Det er også filmene som spres best til spillere. Så tenkte på den “Build” filmen og så selvsagt “Dominate” som jeg antar blir siste før launch trailer lanseres.

1 Like

Synes Funcom skal hente litt inspirasjon fra Korgoth etterhvert. Tydelig hvor de har fått den i ihvertfall : )

Bankers eller som meg som tror det kommer denne uken? :wink:

Det tror jeg også…

Noe bygger seg opp nå… Kjøpermassen tar seg opp.

"Lego driten gav forøvrig 250% avkastning for min del :slight_smile:

2 Likes

Håper du har rett. Nano har gitt meg underholdning i dag, men jeg er klar for mer :slight_smile:

1 Like

Hadde regent med noe harryhandel fra svenskene idag

2 Likes

Sakset fra HO:

Innlegg av: johnahex (20.12.16 11:11 ), lest 380 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom røvbillig, og det ulmer
Potensielle tall som jeg ser det, basert på survival fans egne positive tilsagn. Og Ark sin store base.
3år: Survival/conan fans 5mill, generell fantasy/sverdsvingere/tryouts 1mill, xbox/ps4 3-4mill,
Jeg estimerer 7-10millioner.
Faktisk. Conan banker Ark totalt. Fordi det meste av ark/rust vil kjøpe Conan, og Conan trekker andre pluss konsoll. Står for den. Så får dere disse meg i 2019…

1 Like

Kjøpte Nano selv igår for første gang på 90,5 :slight_smile:

1 Like

Du fikk vel angst pga. fallet i dag da? :smile:

Var som en 1 øre bevegelse på Funcom. Har ovet 10 ganger mere verdier der :+1:

5 Likes

Ser ikke helt hvor du vil?

1 Like

Var det mange på investormøtet i Sverige tro?

1 Like

Tolka den feil…
Står vi har en ny på fredag . (Tenkte en ny(.
Men er trolig en dårlig oversatt engelsk…

Vil det ikke være naturlig og komme ut offentlig med den presentasjonen de hadde på investor møtet?

4 Likes

Hvis vi ser Avansa kjøp i morgen så kan jo ting bli moro…

1 Like

http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?616535-Winter-Celebrations-2016-Dec-20-Jan-9

Steam Release

Anarchy Online is ready for its release on Steam. It’s only a matter of hitting a final button before it is available for everyone to start downloading and playing. At this point, we are just waiting for the final blessing of a few individuals before we can go ahead with the launch.

If we don’t fire it off in these final days of 2016, it will be how we start 2017.

18 Likes

Det er rett og slett litt moro at Funcom fortsatt vedlikeholder AO som de kom med i 2001, så litt over 15 år siden. Også morsomt at det fortsatt er abonnementsbasert. Sist jeg sjekket tror jeg det kostet 17$ i måneden. (Det kjører på freemium-modellen).

7 Likes