Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

ikke sikkert vi ser effekten med en gang.kanskje noen venter til like etter ea i håp om å komme billigere inn.

1 Like

Ja, var det folk der så hjelper det nok uansett litt på sikt. Kan jo håpe

Presentasjonen var 12-13 så god tid til å handle i dag om noen ønsket det.

1 Like

Kan jo hende disse svenskene tar en “Holmes” og setter seg grundig inn i ting før de handler. :wink:

5 Likes

Næmmen… Så nå er du enig med meg? At vi ikke skal over 2kr… Bra!:slight_smile:

Over 2kr skal vi, men sjangsen for at det skjer før launch er liten pga salgspresset som er. Men ingenting er umulig, rett nyhet så voila

Kjør på i nano mens den ennå er under hundringsen… funcom vil sikkert ikke 3-5 doble seg neste året. Det tror jeg nano vil iløpet av 2017.

1 Like

Jeg liker dine dyptgående analyser. Særlig om temaet hvorfor Funcom er dritt og nano er best. Godt å se deg i gang igjen! Hvem trenger ta og info når vi har @Jan !

8 Likes

Får vi romjulsrally i Funcom i år

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

2 Likes

Svarte nei, ja hvis børsmelding :wink:

Vi får nok ganske lik bevegelse som fra 2013 til 2014.

Jeg tror ikke på rally men jeg tror på ett sig oppover frem mot releas av CE, med kurs mellom 2,05 og 2,50 i løpet av uken før slipp.

2 Likes

And so it begins!

Eh… et kjøp på 10k aksjer i screenshotet til Morti? :laughing: Litt dårlig eksempel?

Nei ikke noe dårlig eksempel det. En god start syns jeg. Vi har jo nesten aldri sett Avanza i Funcom før. Nå kjøper de dagen etter presentasjonen. Får håpe det bare var det første av mange :slight_smile:

Aldri sett Avanza i Funcom, Får satse på det er fordi noen hørte på et foredrag igår.

OK. Får håpe de blir mer handel ja. 10k holder ikke liksom :slight_smile:

1 Like

Dere følger dårlig med

3 Likes

Har det vært mye handling med Avanza da?