Hvis traderne ikke våger å bli med på de vanlige funcom-rallyene i frykt for dump fra kortsiktige emisjonsdeltagere, så kan det bli litt roligere kursoppganger enn vi har vært vant med fra denne kanten.
Det er spillet og funcoms lave market cap som er hovedårsaken til at jeg er positiv til caset.
Se på Starbreeze i dag. Egentlig en helt fantastisk melding, men kursen bevegde seg lite. Priset høyt nok?
Typisk, fått frigjort cash for å leke litt og hva skjer da? Joda kursen ligger flat
solgt 70 K i dag…
Kjøpt 74k i dag : )
re: Hakon
Litt tidlig å si at kursen ligger flat enda, men tror bestemt at opp siden er større enn nedsiden nå.
Vi er i et “vakum leie” foreløpig.
Emisjons deltakerne som ville realisere tidlig har gjort det og vi er tilbake til langt mer edruelige volumer i aksjen slik vi også så før emisjon i slutten av mai.
Positivt at Delphi Norge har kjøpt 3 MILL aksjer nå, en helt annen situasjon enn før Funcom sine mange årige finansierings problemer ble løst. Da styrte fond unna aksjen.
Delphi må da være på ringelisten til abg
Hva mener du, de deltok visstnok ikke på emisjonen? (eller er det kanskje det du betviler)?
Bare synes det var rart at de ikke klarte å skrape sammen en vanlig emisjon når selv seriøse fond vil kjøpe til dobbel pris
Kunne ikke vært mere enig!
Skulle likt og visst om delphi har gjort endringer i beholdningen
Hehe ja, tenkte å prøve å treffe svingningene mellom 1.2 og 1.3. Men nå stakk den selvfølgelig nedover
Er det dypdukk?
RT ?
1.14 så ingen dype knebøy enda.
Nei der er ikke rare duppen
Må lengre ned skal det hjelpe meg
Neo skubbet den nedover fra 1.17. Er det shorting fortsatt?
Dype nok spør du meg
Rt 1.17
Skal du inn, Mort? Dersom du får den billig nok?
Eg tror det shortes, det er en del aksjer på avveie tror eg vertfall
var 1 sec for sein for de på 1.120, men fikk litt på 1.150