Ingen vits å å gjøre all verden nå. Legge noen kjøp på hver 20øring ned, i fall det skulle komme en mulighet. Ellers er det å vente på neste oppdatering, begynner vel å nærme seg noe her da lansering er om 2.5 mnd
Så du tror ikke det blir billigere senere i dag ?
rt 1,15 …
Jeg lå med kjøp på 1,16 tidligere i dag, men fikk litt dårlig magefølelse for hvordan dette skulle utvikle seg kortsikitg, og ble ekstra skeptisk da @Irathi hadde solgt, så da fjernet jeg de. Ser jeg kunne fått de nå, men det er noen som enten shorter eller presser på stoploss. Det føles litt som SB1M-mannen under LMO. Så jeg avventer litt med å kjøpe mer. Jeg har egentlig det jeg skal ha allerede, så det er ikke noe stress uansett
Snitter nedover
Eg er redd eg ikke får flere idag heller, ender i pluss da ?
Fet ordre på 1kr foresten
gikk ned et par øre pga posten din
Ja, til tross for at vi ble tatt til opp til 1.19 på hele 10 aksjer, så ikke den komme
Slutt 1,16
Litt irritert over det hastekjøpet eg gjorde på åpning igår, lurer på om den noen gang kommer opp i samme kurs igjen ?
Hadde eg holdt meg til egen plan, så hadde vert bra, men eg gikk imot, så litt rødt er det nå
Må holde seg til plan !
Ta det lungt å pust med magen så venter vi på en heidundranes cgi trailer og forbedret gameplayvideo mtp på at mange tror på salg under 50k første mnd så mistenker jeg mange blir positivt overrasket over effekten AoC vil ha på CE.
Eg frykter vi får emisjonsaksjesalgspress fremover
Sjekk det ordet der da, emisjonsaksjesalgspress, smak litt på det
22% opp siden 22 Mai
26% ned siden 6 Juni
16% opp siden 14 Juni
8.5% ned siden 17 Juni
Alle har vel regnet med at dette blir en humpete affære? Angrer selv på at jeg fylte på i går, men kunne like gjerne fortsatt opp 8.5% disse to dagene, og da hadde jeg jo angret på det motsatte.
Faktum er at mcap er oppsiktsvekkende lav tatt i betrakring hvordan den har vært før tidligere lanseringer. Veldig rart er det kanskje ikke siden det er knyttet stor usikkerhet til aksjene delt ut i emisjonen, og er det noe markedet hater er det usikkerhet. Når denne usikkerheten legger seg vil nok kursen respondere godt, og personlig tror jeg både Kronn og jeg kan selge aksjene vi kjøpte i går med 100% avkastning innen August Hvis ikke du fikk litt kalde føtter i dag og solgte allerede nå da, Kronn? Hehe…
Jeg synes det er rart om det kommer et veldig salgspress pga en ytterligere utvanning på 6%? Det er veldig lite, og vet hvertfall at jeg ikke klmmer til å selge noe i farvannet av dette
Nei, ikke solgt, og selger ikke men skal øke x antall for hver dag fremover.
Økningen begynner lavere enn dagens kurs
Men du tviler på at vi kommer til å se 1.35 igjen? Hva er kursmålet ditt da? Når tenker du å selge?
Ikke noe spes kursmål, satser på en trade gjennom hypen, om vi ser noe mer hype da, så kommer momentet forhåpentligvis igjen i aksjen, og da får vi se hvor ballen ruller.
Akkurat nå lurer eg mest på hvor aksjene som vi ikke helt har kontroll på, har tatt veien.
Ellers kunne det sikkert vert hyggelig om kursen la på seg noen kroner, men da tror eg Funcom må være i stand til å gi ut minimum 2 spill i året som selger minimum 500k, og det skjer ikke i år
Edit : eg tviler ikke på at vi ser 1,35 igjen
Der sa eg mye tull, må hvile litt, litt sliten idag.
Snakkes
Hva med en is?
Det vi alle må spørre oss er: hva tror jeg kursen på Funcom er når CE går EA? Personlig tror jeg kursen er godt over 2 kr og velger derfor å begynne å laste opp nå. Det gjelder å være inne før neste oppdatering kommer fra Funcom. De kommer IKKE til å slippe en såpass slapp video en gang til, den forrige bar for stort preg av hastverksarbeid. Ja det går sikkert ann å få tak i aksjer noe rimeligere enn gårsdagens kurs, men velger å bruke noen dager nå å lager meg ett snitt av disse handlene. Joda flott å kunne laste opp alt en har tenkt å kjøpe på mellom 0,55-0,70 øre men skal vi ned dit… Jeg tror ikke det, før vi er der har griskeheten tatt overhånd og folk kjøper flere 100k i slengen. Ett mere kortsiktig spørsmål, hva er kursen etter neste forhåpentligvis, fete oppdatering fra Funcom. Jeg vet ikke, men ett tipp er att vi runder 1,50 allerede da.
Edit: Vi kan reine så mye vi vill på PE, etc, men ingenting av det betyr noenting hvis Funcommainia brer om seg blant aksjekjøperene
Nei, da er det bare å satse på at du er en av dem som får sette deg ned når musikken slutter å spille.