Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg skjønner ikke argumentet. Hvis man kjøper en aksje er det vel fordi man er positiv til aksjen og selskapet? Hvem i huleste kjøper et papir man tror vil gå i dass for å så sitte og hausse det?

At man er negativ når man er ute og vil inn kan jeg være med på, men ikke det motsatte. Det gir ikke mening…?

2 Likes

Noen er jo veldig positive en dag og så er de plutselig det motsatte dagen etterpå uten at det er kommet ny info.

1 Like

Og uten at de har meldt salg ! ;D

3 Likes

Youtube vids antall visninger på søk Conan Exiles:
10 BEST upcoming SURVIVAL GAMES of 2017: 989k views, 5k likes, 332 dislikes - 94%
(hvor Conan Exiles er inkludert - dvs snart 1 mill har iallefall sett trailer her)
Conan Exiles - Reveal trailer: 527k views, 1k likes, 107 dislikes - 90,3%
Conan Exiles - First gameplay trailer (IGN): 510k views, 3k likes, 3k dislikes - 50%
Conan Exiles Stream #1: 306k views, 2k likes, 654 dislikes - 75%
Conan Exiles - Xbox One & PC Ann. Trailer: 285k views, 2k likes, 120 dislikes - 94%
Conan Exiles Gameplay Trailer: 253k views, 2k likes, 450 dislikes - 81%
Conan Exiles Pre-Alpha trailer: 128k views, 509 likes, 143 dislikes - 78%
Conan Exiles - SURVIVE in the World of Conan: 116k views, 1k likes, 59 dislikes - 94%

Dette indikerer noe rundt potensiale - uten synsing

7 Likes

MSI kjøper på, 150k i dag netto

Legger aksje stress på hylla til nyåret og lar heller jule stress ta over nå :stuck_out_tongue_winking_eye:
God Jul :beers::champagne::santa:

4 Likes

Dei har tatt mye siste ukene

Ja, de fyller på sakte men sikkert, skulle likt å visst hvilken horisont de har. Men nå er det bare å komme seg hjem og smøre seg inn i ribbefett, skjer nok ikke stort før uka etter jul :slight_smile:

Har redusert litt i Funcom idag

2 Likes

Samme her. Tok litt julegevinst :grinning:

1 Like

Skulle inte Funcom ha en live stream på twitch idag? Eller har jag missuppfattat?

1 Like

Nei ikke idag. Om 14 dager. God jul :slight_smile:-)

1 Like

Jo i dag. TSW-stream kl 21.

1 Like

har du link ? Eller kanskje noen andre også :slight_smile: I will say thx…Blir mye party her nede lol…

https://www.twitch.tv/funcom

1 Like

Så deler av streamen og fikk med meg et par sitater fra Andy Benditt som er verdt å legge merke til. Ikke så mye nytt, men det ser ut til at TSW får nye muligheter i character creation. Han håpet på å ikke havne i for mye trøbbel med å avsløre dette, men kan jo hende han får litt pes for det hehe.

45:40 We got a lot of big stuff coming up next year y’all. We can not wait to start talking more about it. It will be soon, it will be soon, don’t worry.
52:10 We are working on some new options for players. Like hairstyles, for example.

OBS! Hype disclaimer for Larsen.

8 Likes

Hype er bra, da går aksjen opp :smiley:

Er børsen stengt i dag ? Ser ingen bevegelse på portjeføljen…

1 Like

Det er lørdag og juleaften så jeg går sterkt ut ifra at den er stengt

7 Likes

God jul da dere… :slight_smile:

6 Likes