Frisk åpning mot 1.73, før den falt tilbake. Satser på vi bryter over 1.75 i dag?
Ja det vil jeg tro. Får håpe Funcom har vært samtaleemne i de fleste julemiddager rundt omkring i Norge
Fin start, ikke rare volumet i de første handlene. Vi får se hvordan markedet svelger unna volumet som ligger på 1.72. Håper Funcom leverer en liten trigger som julegave til oss i dag
UBS tok 100k av 1.72 og nå fyller DNM på også
Pokker, sjekk The Secret World:
463,822 ± 17,860
Det er pga humble bundle salget
Er det salg der nå?
Nei det er noen uker siden, men det er ettervirkningen vi ser. Tar litt tid før alle løser inn steamnøklene de kjøper der.
Så The Secret World til 75% nå er ikke salg her?
The Humble Bundlen så vi straks virkning av - de lå lenge på 400k, så var den oppe i 430+/-. Nå over 460k
Jeg sitter med en følelse av at det beste kjøpet mitt i år er Funcom aksjen til 1.22. Vi får se hva Januar 2017 bringer, jeg skal ut som alle vet, men høyest mulig kurs
Jeg tror du får fin gevinst
Har du ett kursmål?
Egentlig ikke, men frister å se den over 2kr før jeg selger. Målet mitt er å komme meg ut før launch.
Topp 10 MMO’s 2016
The Secret World på 1. plass
Det er litt kult, men det sier vel også mye om at MMO markedet igrunn dør ut, fordi det er for dyrt å lage en AAA tittel med nok innhold.
En drømme situasjon, må være at de forsetter å hente inn nye spillere samtidig som et større overskudd i CE gjør at de kan investere mer i TSW.
spennende.
Av aksjene eg har nå, så er det Funcom eg har størst håp om på kort sikt nå, håper den tar meg med på ett romjulsrally og at vi kan skrive 2 foran kommaet når vi går inn i det nye året
Jeg håper på 2,2 jeg
Tror vi skal være glad om vi klarer å bryte 1,8 ila uken…
Men uke 2 blir bra
Noen må ta ut de lurepostene som hele tiden ligger 2 øre over salgsprisen. Tømme de for aksjer. Forbanna tapere…
Eg kan være med å ta ett rykk fra start imorgen