Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Det kan ta månedsvis før de tar tak i dette om ikke flere henger seg på. Send inn melding så håper vi de tar tak i det raskt når de ser at flere reagerer på det samme.

Knallbra! satt å tenkte på å skrive noe tilsvarende selv!

Alternativt er om noen er sultne på et par hundre tusen aksjer og vil kjøpe hele sperreposten.

Hjelper ikke. De kjøper nye aksjer og gjør det samme igjen…

Bortsett fra at man identifiserer vedkommende ved å ta posten hans :wink:

Så kan man ringe vedkommende ,ta en prat. så pleier problemet løse seg.

Hvordan identifiserer du vedkommende da? VPS nummer eller noe?

1 Like

Funcom kan shortes ikke sant? Jeg tenker at det er greit å ta med i en henvendelse, da en stor sperre setter lokk på oppgang, spesielt i denne type aksjer :slight_smile:

Alle aksjer kan i utgangspunkte shortes.

Sendt inn jeg også, har gjort det tidligere også, og @MK1 snakket vel om en episode her tidligere hvor en ble “tatt” for det mener jeg, eller ble konfrontert, husker ikke helt ?!

1 Like

Noen som har oversikt over hvor mange aktører det ligger på 1,66 nå?

@anon91440261

Mener du at noen legger ut salgsposter som trekkes når noen prøver å kjøpe dem?

1,5 mill nå på 1,60-1,62 :slight_smile:

Hadde jeg bare hatt halvannen til overs :wink:

Ta de Paddy :slight_smile:

Må høre med kjæresten om hun synes det er topp å sove i campingbil først

5 Likes

Bobil blir fort dyrere enn halvannen :joy:

Svigerfar har :wink:

1 Like

Sikkert noen som har panikk fordi konvertibelt lån skal betales 31/12, men de har nok ikke fått med seg at det bare er 250 000$ Altså bare ~ 2 mill : ) Konvertibelt bond utløper ikke før 31 December 2018

Evt. bare noen som prøver å få litt bevegelse i kursen før nyttår.

1 Like

Hvor mange aktører er det som ligger for salg nå på 1,60-1,62? (har bare simpel ordredybde i SB1M)

Edit: Glem det, borte ble de :wink:

Som jeg skrev på HO så kall meg gjerne konspiratorisk, men når jeg skriver ett innlegg på HO vedrørende ordrebildemanipulasjon, og det gnages litt på 1.6 så forsvinner millionen på 1.64? Tilfeldig? kanskje…

2 Likes