Ta det helt med ro, det en ennå “lenge” til CE kommer. Det er jo ikke før til “neste” år.
Vi kommer til å se volumene ta seg betraktelig opp utover i januar og med det får vi kurs økning i alle fall noen tiøringer opp. Viss kursen ikke går for mye før releas, la oss si “bare” opp til 2,20-2,30 tror jeg flere velger å sitte over release og se det ann. Kommer det dårlige salgstall får vi kursras, med gode tall og en fet ny spill annonsering fra Funcom. Vel da gjelder det og holde seg fast for da kommer vi til å se kurser vi bare har sett i våre våteste drømmer.
Edit: I det siste tilfelle må jeg si att det er ikke bare kursøkningen å glede seg til, Bagger kommer til å korsfeste noen nick på Ho opptil flere ganger om dagen. kommer til å bli god underholdning av det.
Super character creation - best in class
Skill based combat - best in class
Ny grafikk - best in class
Lenge siden det kom et bra early access spill - gode konkurranseforhold
Top class musikk og stemning i spillet - bare bra
Uendelige justeringsmuligheter for server settings - passer for alle
Stream friendly spill - gratis markedsføring - bygge community
Kjent IP - eksisterende fans og gjenkjennelseseffekt
Enklere crafting med “alt i ett” pakker - nybegynner vennlig
Fine menyer og design/layout/GUI - best in class
- mye mer.
Beste jeg har sett fra Funcom noen gang. Det er omtrent bare å fikse bugs og AI nå siste mnd så er vi klar. Så har jo Funcom også sagt at de har flere “ess i ermet”. Det er helt sikkert noe som skaper interesse for spillet.
Det er bra. Jo flere som sender melding jo raskere blir det tatt tak i.
Da har jeg kjøpt meg inn igjen. Noe som heter brent barn skyr ilden, men nå ble fristelsen for stor. Så får en håpe man ikke blir rævpult igjen av ledelsen/Jebsen. Tror vi får et skikkelig rally når januar starter, noen holder kursen nede av ukjent grunn. Langvarig funcom eier blir det nok ikke. Da vil jeg heller sitte long i laks, legemiddel og olje. Lykke til alle sammen i 2017!
Kalle
Husker dere i streamen der de plutselig ble stresset, la armene over skjermen og kuttet sendingen med svart skjerm? Da snakket de om at dette kunne de ikke vise enda… Var en godbit som lusket der. Bylos har jo også nevnt et par ganger “we’re not ready to talk about that yet”. Så her kommer det news på løpende bånd.
God timing Kalle
Bare sandstorm og kamp mot skjellettgjengen kan bli fint å se live De mest unike aspektene har vi jo ikke sett enda, med unntak av Wheel of pain opplegget.
pupper?
Vi har ikke sett pupper ennå. Det blir et høydepunkt
Får vi se pupper som ikke er tildekket? Trodde dette var “not decided yet”…
Pupper er bare for insidere vel?
Vi prøver så godt vi kan…
Var det du? Jippi! Da er det noen som holder litt på de og da. Good one
Ble det slukt en sperrepost? Ser at DNB Markets var hefitg på kjøpern i etterkant.
Hvem er den “Non Member” som har kjøpt i flere dager nå men ikke solgt noe?
Den posten på 400k som DNM “mistet” var nok ikke ment solgt, gå inn å se på handelsloggen etterpå det salget som skjedde (kl.16,12.) 33 handler etterpå før stenging, DNM hadde 24 av dem. Tilfeldig, jeg tror ikke det, den posten trodde de ikke skulle gå og måtte løpe etter for å få tilbake noen av aksjene.
Er bare spekulasjon fra min side, har ingen bevis men ser flere tenker i de baner som meg.
Hvor mye kjøpte DNM på de 24 handlene og til hvilke kurser?
Måtte de kjøpe dyrere?
330.000 nettokjøpt etter den 400.000 handelen kjøpte DNM tilbake , til høyere pris ja !
Det var vel handler der DNM er både kjøper og selger som håndteres utenfor børs.
Jeg kommer frem til 395k nettokjøpt av DNM med NMBR inkludert etter posten på 400k gikk