Utenom den filmen som ligger på IGN sin ytube kanal så er likes / dislikes mer i et 70-80% like forhold.
RT 0.95 . Stopper den her ?
Larsen: inne nå?
Her kunne eg vurdert å lastet litt smått Før dagens mld, etter mld venter eg
Det er halslinjen på hode-skulder formasjonen. Et rimelig kritisk punkt.
Virker som PAS har snudd også
Siste kjøp er lagt på 80 øre, nå må jeg logge av. Blir så emosjonell 
Dagens kurs burde kanskje fristen både den ene og andre? Med unntak av de største ekstremistene…
har lagt inn et kjøp på 0,85.
Men hvis halslinjen til @Christian på 0,95 ryker, så klarer jeg ikke å se hva som evt skulle være bunnen…
Det ser ut som igjen noen vist mer en andre. I interwiew på HO sa ikke Bergsten at spill skul ut i desember… 
Sa vi måtte forvente en utsettelse til nyttår…
Som vi også har forventet. - egentlig helt til FC for 2 uker siden sa at release date var i sept.!
Var ikke The Park et av disse? Da vet vi jo omtrent hvordan potensialet er ved sånne titler…
Mener du at The Park oppnådde maksimalt av potensialet sitt? Mulig det, i så fall bra gjort! Jeg mener ikke det er noe representativt for alle spill til samme kostnad. Mye som varierer innenfor spill til samme kostnad/utvilingstid. Spillmekanikker. IP. Tema. Hva annet som skjer rundt IP. Tidspunkt for lansering. Konkurrenter. Sjanger. Målgruppe. Platform. Etc. etc. Hvert spill har sitt eget potensiale.
Her må jeg si meg enig med @anon91440261, The Park viste potensialet for små spill på et lite budsjett innenfor en ganske så snever sjanger. Et lite spill med f.eks Conan som tema har et mye større publikum og derfor et helt annet potensiale.
Utviklingsteamet er i rute til å levere 13. september, men tilbakemeldinger gjør at selskapet mener mer tid vil utvikling vil gjøre prosjektet bedre og gi høyere kvalitet, skriver selskapet i en melding onsdag.
La meg oversette:
Funcom er i rute for å levere som omtalt 13. september. For å forsikre oss om at spillet vil bli positivt mottatt i markedet vil vi gjøre spillet mer ferdig og bedre før vi lanserer på EA i tråd med økende forventniger blandt EA spillere. Bedre kvalitet og mer innhold vil gjøre risikoen ved lansering mindre og sannsynligheten for å oppnå suksess mye større.
Og jeg gjentar: det er helt lov å sikre gevinst.
Jeg tror også at Funcomaksjen er lavt priset på lang sikt, men veien dit går nok både opp og ned. Solgte en bolk på 1,09 på vei opp før helga, ble litt irritert på at den spratt opp over 1,30, men kjøpte den tilbake igjen nå til 0,98 og er stort sett happy.
Ikke gå i fella med å utsette salg til det er for sent, er mitt råd.
Ja, jeg synes det er ganske utrolig at det solgte såpass som det gjorde. Virker gørr kjedelig og klisjéfylt til tusen.
Derfor bekymrer det meg at Funcoms hovedfokus ligger på å lage en kopi av survivalspill som allerede eksisterer. Det blir litt samme blemma som tidligere; de ser noe som har vært populært i mange år og kommer drassende med noe som er litt sånn halvhjerta og forventer å cashe inn på etablerte konsepter.
Problemet er at de går etter de samme målgruppene som idag spiller ARK, DayZ, RUST, H1Z1, The Forest, Stranded Deep etc… og for å stjele spillere fra den målgruppen så trenger de et bedre produkt. Det tror jeg ikke Funcom klarer å snekre sammen.
Eller er det en helt spesifikk målgruppe der ute med Conan-fans som ikke vil spille survivalspill med mindre det er Conan-skins og som sitter og tvinner tomler fram til release? Tvilsomt.
Den biten skjønner jeg også, og etter tilbakemeldingene på videoen så kunne de ikke gjøre annet enn det. Men jeg er fortsatt superskeptisk til hele greia. De lager ARK: Conan Survival in Sand.
Stjernebris: De lager ARK: Conan Survival in Sand.
Sikkert morsomt ment men Funcom har beskrevet at det blir lagt til nye verdener etter hvert som EA modnes.
På samme måte som Overwatch er et etablert konsept med pvp 6 vs 6 mener du? Er det ikke rom for flere slike spill nå da? Hehe…Glad de ikke satser på et VR spill for å si det slik…
Man vil kunne gå i snø også, sikkert ganske realistisk simulert 
Man sammenlignet Funcom med Blizzard i forkant av Age of Conan også. Vil ikke anbefale noen å gjøre den tabben en gang til.
NON, SKBN og NTF har nettokjøp på ca 6,5m.
PAS, ASC og NEO har nettosolgt ca 8m
Småsparerene kjøper aksjene til storfiskene?