Kan vi bestille emisjonsaksjer torsdag denne uken?
Har alle tatt ferie?
Eller gått leie ;D
Har tatt ferie og ellers er det lite nytt å fare med. Enn så lenge virker 1krone som ett sted kursen har tenkt å bli, det er også støtte på 0.95.
Litt tidlig å konkludere med det enda.
Erfaringsmessig er det best å bli sittende i aksjen da den går raskt oppover ved gode nyheter.
Forventer at selskapet offentliggjør en plan rundt ulike inntekts scenario for Conan Exiles slik at markedet har noe å forholde seg til fremover, men om noe slikt kommer er uvisst.
Forøvrig en “bra Brexit” aksje dette,
Vi får vente på nyheter…
Sitter å venter på å få tegnet EMI aksjene mine 
Den går raskt nedover ved dårlige nyheter også men nå har det jo vært så mange dårlige nyheter at det ikke kan komme flere
Var det jeg tenkte i noreco og tok feil flere ganger 
Sitter du bare med de TR du får til de kan innløses /omgjøres eller hva det kalles, eller kjøper du kanskje flere? Har aldri vært i selskap som har rompekjørt så ille før at jeg har vært med på emi/tr😁
Jeg tegner meg momentant de blir tilgjengelige samtidig som jeg prøver meg på 70k til i overtegning
kommer ikke til å kjøpe tegningsretter utover dette.
Spennende å se utviklingen på fredag når den går ex retter 
Når vil du få beskjed om du har fått overtegne deg og eventuelt med hvor mange av ønsket overtegnings volum!? Er det i august eller er fødet første mann til mølla !?
Det er nok den datoen det sluttes å selge TR, 6 august?
Er ikke førstemann til mølle prinsippet, så slapp helt av 
Med ABG Sundal Collier i spissen klarer selskapet kunststykket å sette kursen på 0,87 kroner. Meglerhuset og ledelsen i Rem Offshore er så aksjonærvennlige at de gjør emisjonen mot én aksjonær som får tegne for hele emisjonen på 150 millioner. Det gir ham 172 millioner aksjer, mens det kun er 20 millioner aksjer i selskapet i dag, fortsetter Hauglund.
Ser ABG er på emisjons nyhetene igjen! Vil si Funcom sin emisjon fra 2,55kr til 0,55kr er veldig pen i forhold til det som skjer i rem nå!!! 

Viktige datoer i Funcom :
Date on which the terms and conditions of the
subsequent offering were announced: 26 May 2016
Last day including right: 30 June 2016
Ex-date: 1 July 2016
Record date: 4 July 2016
Date of approval: 30 June 2016
Maximum number of new shares: 15,000,000 shares
Subscription price per share: NOK 0.55
Lurer på om jeg får opp dette på telefonen… Reiser på ferie torsdag…
Vet ikke helt om eg forstår hva du mener…
Får opp hva da på telefonen ?
Tegning av emiaksjer…
Første gang dette…
Om du ikke har tilgang til pc iløpet av ferien din, og innenfor gjeldene frister, så vil eg anbefale deg å ta kontakt pr telefon med en megler i banken du handler gjennom, så kan dei utføre handlingene for deg.
Evt ringe å rådføre seg hvordan dette gjøres, før du drar på ferie.